ارتش خارق‌العاده؛ فرانسه هم راه چین را در پیش گرفت / مهندسی ژنتیک سربازان، چگونه ارتشهای جدید را می سازد؟

پس از سخنان یکی از مسئولان اطلاعاتی آمریکا در مورد برنامه‌های چین برای مهندسی ژنتیکی پرسنل نظامی خود، خبرهایی از آزمایش‌های فرانسه راجع به تشکیل ارتشی خارق‌العاده از همین طریق منتشر شده است.

ارتش خارق‌العاده؛ فرانسه هم راه چین را در پیش گرفت / مهندسی ژنتیک سربازان، چگونه ارتشهای جدید را می سازد؟

مجله آمریکایی Popular Mechanice اعلام کرد، یک کمیته نظامی فرانسوی اخلاق‌مدار بودن فعالیت آزمایش‌های علمی برای افزایش توانمندی‌های نیروهای مسلح را به تصویب رساند.

این مجله طی گزارش مفصلی در این باره نوشت، ارتش فرانسه برنامه‌ای برای تقویت توانمندی‌های جسمی، ادراکی، روحی و اطلاعاتی نظامیان خویش در دست اجرا دارد و در صدد آن است تا در این میان با توسعه برخی از درمان‌های پزشکی مانع از تاثیرگذاری درد، استرس و خستگی بر عملکرد نظامیان ارتش فرانسه شود.

این کمیته در عین حال چارچوب‌هایی هم برای فعالیت آزمایش‌های انسانی تعیین کرده که مهم‌ترین آنها عبارت است از: ممنوعیت اعمال فناوری‌های مغایر با اصول اساسی شرایط انسانی، و حفظ آزادی اراده نظامیان برای استفاده از میزان دلخواه اعمال قدرت.

گفتنی است پیش از این مسئولان سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا اعلام کرده بودند چینی‌ها آزمایش‌های بیولوژیکی خود را برای تقویت عملکرد نظامیان ارتش چین آغاز کرده‌اند.

منبع: اعتمادآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس..
    0

    تاصدسال دیگرهم به پای سربازان ایرانی نمی رسندبا کارایی فوق العاده بدون هزینه ودستمزد وبه صورت اجبار حتی با ترک تحصیل

  • ممد
    0

    یه نوار آهنگران یا کویتی پور همین کار اونا رو برای ما زمان جنگ انجام میداد هیچ هزینه ای هم نداشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها