در راستای طرح آجر به آجر صورت گرفت

انعقاد تفاهم نامه ساخت یک دبیرستان ۶ کلاسه در شادگان

در راستای طرح آجر به آجر تفاهم نامه ساخت یک دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه با مشارکت خیرنیکوکار محمد سالمیان در کوی عبودی شادگان منعقد شد

انعقاد تفاهم نامه ساخت یک دبیرستان ۶ کلاسه در شادگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، در راستای طرح آجر به آجر و مشارکت خیرین نیکوکار در امر مقدس مدرسه سازی ، تفاهم نامه ساخت یک دبیرستان شش کلاسه دخترانه در کوی عبودی شهرستان شادگان توسط خیرنیک اندیش محمد سالمیان و مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان منعقد شد.

علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با تقدیر از اقدامات خیرین در مشارکت و ساخت فضاهای آموزشی در مناطق کم برخوردار و ترویج فرهنگ مدرسه سازی ظهار داشت : بسته تحولی طرح آجر به آجر باعث توسعه فرهنگ مدرسه‌سازی در میان اقشار مختلف جامعه می شود تا هرکسی با هر بضاعت حتی با سرمایه خرد بتواند در امر مدرسه سازی، مشارکت داشته باشد.

وی افزود : خیرین و دستگاه های مختلفی برای اجرای طرح و نهادینه کردن فرهنگ مدرسه سازی ‌در جامعه همکاری داشتند و تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر از نیک اندیشان خوزستانی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای اولین مدرسه در این طرح شرکت کردند.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خاطرنشان کرد: تفاهم نامه ساخت یک دبیرستان شش کلاسه دخترانه با زیربنای ۶۵۲ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال با مشارکت خیر ارجمند محمد سالمیان در کوی عبودی شادگان منعقد شد.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها