دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند:

شهردار و یک عضو شورای اسلامی شهر آبسرد بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از بازداشت شهردار و یک عضو شورای اسلامی شهر آبسرد خبر داد و گفت: تعداد دستگیری ها در شهرداری آبسرد به ۱۸ نفر رسید.

شهردار و یک عضو شورای اسلامی شهر آبسرد بازداشت شدند

محمدتقی تقی زاده از بازداشت شهردار و یکی دیگر از اعضای شورای شهر آبسرد در خصوص پرونده تخلفات مالی و ساختمانی خبر داد و گفت: در راستای رسیدگی به پرونده تخلفات مالی و ساختمانی در شهرداری آبسرد، شهردار و یکی دیگر از اعضای شورای شهر آبسرد به عنوان متهم بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند با بیان اینکه اتهامات این افراد در خصوص موارد مالی است، گفت: رسیدگی به این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دماوند به صورت ویژه در حال انجام است و با بازداشت این دو متهم، تعداد بازداشت شدگان در این پرونده به ۱۸ نفر رسید.

پیش از این نیز تقی زاده از بازداشت ۱۶ متهم دیگر در خصوص این پرونده خبر داده و گفته بود: یک نفر از اعضای شورای شهر نیز بازداشت شده است.

شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند است که در ۴۵ کیلومتری شرق تهران واقع است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    کشورهای نامسلمان اعلام میکنن که فلان پروژه افتتاح کردیم ماشاالله مسلمانان ایران هر روز آمار اختلاسگران میدن

  • محمد
    0

    نوبت همه دزدان خواهد رسید از آب سرد تا آب گرم

  • سردار
    0

    متاسفانه روزی نیست که در خبرها اعلام نشود شهردار ویااعضای شورای شهر ویاعوامل شهرداری درجای جای این مملکت به جرم دزدی بازداشت نشده باشند این چه خوره ومرضیست که به جان این عناصر خبیث افتاده است دیگه شرم و حیا را کنار گذاشته‌اند واقعا هر وقتی من کلمه شهردار ویا شورای شهر را می‌شنوم فورا شمایل تعدادی دزد که چهره‌های خودرراپوشانده وهریک کیسه‌ای از چیزهای دزدی بردوش دارند جلوی چشمانم مجسم میشود !!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    جالبه مردم میرن رای میدن بعد یک مشت دزد وشیاد بعنوان شهردار و اعضای شورای شهر انتخاب میشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها