عرضه متمرکز روغن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوشهر مناسب نیست

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: با هدف به تعادل رسیدن بازار روغن خوراکی در این استان، شیوه عرضه متمرکز کنونی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که روشی مناسب نیست، باید تغییر کند.

عرضه متمرکز روغن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوشهر مناسب نیست

عباس نامدارزاده روز چهارشنبه افزود: اکنون عمده پخش روغن خوراکی در فروشگاه‎های زنجیره‎ای صورت می‎گیرد و خرده فروشان برای عرضه این کالای اساسی روزمره به مشتریان خود با مشکل روبرو هستند.

وی بیان کرد: خرده فروشان اکنون برای مشتریان حساب دفتری دارند و شایسته نیست که مشتریان از خرده فروش جنس نسیه خریداری و خرید نقد خود را به فروشگاه‎های زنجیره‎ای و بزرگ سوق می‌دهند.

نامدارزاده اظهار داشت: این مشکل وقتی دوچندان می‏‌شود که برخی از شهرهای کوچک و حتی روستاها به دلیل نداشتن فروشگاه‎های زنجیره‎ای راهی برای تامین روغن خوراکی ندارند.

وی اظهار داشت: شرکت‎‏های پخش نیز به عمده فروش سه کارتن روغن می‏‌دهد که در این شرایط مشخص نیست عمده فروش باید با چه ساز و کاری آن را توزیع کند.

نامدارزاده ادامه داد: بتازگی نیز علاوه بر تامین روغن موردنیاز بازار، ۵۰ تن از این کالای اساسی برای اتحادیه‎های قنادان و هتل داران اختصاص یافته و روند توزیع آن در حال انجام است.

وی افزود: از میزان یاد شده ۱۰ تن بین واحدهای صنعتی حوزه تولید قنادی توزیع شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    یه خورده حیا هم بد نیست اگر داشته باشین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها