گفت‌وگوی پوتین و عباس با محوریت مقابله با کرونا و ارسال واکسن روسیه به فلسطین

رئیس جمهوری روسیه و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماسی تلفنی، همکاری‌ها در زمینه مبارزه با ویروس کرونا از جمله امکان ارسال واکسن روسی

گفت‌وگوی پوتین و عباس با محوریت مقابله با کرونا و ارسال واکسن روسیه به فلسطین

کرملین در بیانیه‌ای با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که دو طرف ضمن گفت‌وگو درباره همکاری‌های دوجانبه برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و بررسی امکان ارسال واکسن روسی "اسپوتنیک-وی" به فلسطین، به مساله اتمام درگیری‌ها در خاورمیانه نیز پرداختند.

بر اساس بیانیه کرملین، پوتین در این تماس تلفنی بار دیگر تاکید کرد که روسیه به تلاش‌ها و اقدامات هدفمند خود برای رسیدن به راه‌حلی عادلانه و دائمی برای درگیری‌های دو طرف فلسطینی و اسرائیلی از طریق راه‌اندازی امکانات کمیته چهارجانبه میانجیگران بین‌المللی ادامه می‌دهد.

همچنین در بیانیه یاد شده آمده است: پوتین و عباس ضمن تبریک سال نو میلادی به یکدیگر، توافق کردند، رایزنی‌های دوجانبه‌ای در سطوح مختلف با یکدیگر داشته باشند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • استاد اسناد
    0

    واکسن روسیه مجوز جهانی ندارد شاید هم دسیسه برای کم کردن جمعیت فلسطین با اسرائیل هم دست شدن واکسن مدرنا و فایزر فقط اعتبار دارد و مسعولین کشور خود را با این واکسن ها واکسینه کردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها