مرگ ۲۷۳ نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان کردستان

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان گفت: در ۸ ماهه امسال ۲۷۳ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۲۴۸ نفر بود، ۱۰ درصدرشد یافته است.

مرگ ۲۷۳ نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان کردستان

بهتاش خانی‌آباد اظهار کرد: در ۸ ماهه سال جاری شش نفر بر اثر برق گرفتگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به ۷ نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل یک مورد کاهش یافته است.

وی افزود: از کل فوت شدگان حوادث برق گرفتگی ۵ نفر مرد و یک نفر زن بوده این در حالی است که هر ۷ نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان، با اشاره به کاهش مرگ و میر ناشی از مسمومیت با الکل در استان، بیان کرد: در ۸ ماهه سال جاری هفت نفر بر اثر مسمومیت با الکل در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به ۹ نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل ۲ مورد کاهش یافته است.

خانی‌آباد ذکر کرد: طی این مدت ۲۷ نفر به دلیل غرق شدگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به ۲۰ نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل ۷ مورد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: از کل تلفات غرق شدگی در استان ۲۴ نفر مرد و ۳ نفر زن بودند.

مرگ ۲۷ نفر بر اثرمصرف مواد مخدر

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان بیان کرد: همچنین ۲۷ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بدونه تغییر بوده است.

خانی‌آباد گفت: در ۸ ماهه سال جاری از کل فوت شدگان سوء مصرف مواد مخدر ۲۴ نفر مرد و ۳ نفر زن بودند.

وی با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی مصدومین حوادث رانندگی در ۸ ماهه امسال، خاطرنشان کرد: ۴ هزارو ۴۵۲ نفر براثر حوادث رانندگی مصدوم شدند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار مصدومین رانندگی ۵ هزارو ۱۷۲ نفر بود، ۱۴ درصدکاهش یافته است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها