ماجرای ۱۶ سال فداکاری و گذشت پرستار بخش آزمایشگاهی اردبیل/ بی مهری به پرستاران گروه آزمایشگاهی/ ویدئو

پرستار گروه آزمایشگاهی یکی از بیمارستان‌های اردبیل گفت: متأسفانه با وجود ۱۶ساله سابقه هنوز پیمانی نشده‌ام.

ماجرای ۱۶ سال فداکاری و گذشت پرستار بخش آزمایشگاهی اردبیل/ بی مهری به پرستاران گروه آزمایشگاهی/ ویدئو

فریبا احمدی تصریح کرد: با این همه سابقه به من می‌گویند باید آزمون بدهم تا در صورت قبول شدن در آزمون شرایط پیمانی شدن فراهم شود.

پرستاراردبیلی بیان کرد: از مسئولان وزارت بهداشت و استخدامی کشورمان خواهشمندم زمینه تبدیل وضعیت کلیه پرستاران را فراهم کنند تا دغدغه و نگرانی‌های این قشر تلاش‌گر که خود را در ایام کرونایی به خطر انداخته‌اند دوچندان نشود.

احمدی افزود: متاسفانه در پرداخت تسهیلات و مزایا به پرستاران تفاوت وجود دارد و گروه‌هایی از پرستاران از مزایا و تسهیلات بهره‌مند نیستند.

وی گفت: از مسئولین امر تقاضا داریم همه کادر درمانی از خدماتی گرفته تا گروه‌های آزمایشگاهی و رادیولوژی به عنوان پرستاران تلقی شوند و همه به طور یکسان از مزایا و خدمات برخوردار شوند و تفاوتی ایجاد نشود.

مدافع سلامت افزود: متاسفانه با وجود اینکه کادر گروه‌های آزمایشگاهی بعد از اورژانس خدمات به مراجعان ارائه می‌دهند و تشخیص برعهده آنها بوده ولی همیشه گمنام بوده و مورد بی‌مهری قرار گرفته و از مزایا و خدماتی که پرستاران بخش‌های مختلف برخوردار بودند بی‌نصیب هستند.

احمدی تصریح کرد: بار سنگین کرونا در بیمارستان‌ها برعهده پرستاران گروه آزمایشگاهی بوده ولی این مدافعان سلامت بی‌ادعا گمنام مانده‌اند.

منبع: تسنیم

68

حجم ویدیو: 17.82M | مدت زمان ویدیو: 00:03:00 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها