رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: از امروز نیز تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهر‌های گروه نارنجی ممنوع است.

ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱

سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دو روز گذشته با توجه به اجرای آن از ساعت ۲۰ و تغییر‌ یک ساعته نسبت به روز‌های هفته قبل با همکاری و همراهی مردم به خوبی اجرا شد و شهروندان در شهر‌ها با برنامه ریزی سفر‌های خود به گونه‌ای عمل کردند که تا قبل از ساعت ۲۰ به منازل خود بازگشتند.

وی ادامه داد: تغییر در ساعت اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه در دو روز گذشته باعث شد سفر‌های برگشت و بار ترافیکی عصرگاهی زودتر شکل گیرد و به جای شروع از حدود ساعت ۱۶ به ۱۴ تغییر یافته بود.

سرهنگ شیرانی افزود: از امروز نیز تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهر‌های گروه نارنجی ممنوع است و همچنین ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های گروه نارنجی ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بیان کرد: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هر گونه تغییر وضعیت پس از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود و در صورت تردد غیر مجاز خودرو‌های شخصی در معابر شهری در ساعات ممنوعیت تردد، تخلف توسط دوربین‌های ثبت تخلف ثبت و جریمه صادر می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    سلام وجدانن من که قلب عمل کردم وباید مرتب به تهران بیام همش باید برم فرمانداری برگه تردد بگیرم خود رفت وآمد به فرمانداری وشلوغی شیوی کرونا را تشدید نمیکنه .شاید تا یکسال دیگر شهرها از وضعیت نارنجی به سفید درنیاد تکلیف ما چی میشه تا کی میخواهید مردم را تو شهرها نگه دارید؟؟؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    جسارتا تا کی میخواهید این طرح خروج خودروها شخصی از شهرها به شهرهای دیگر را بگیرید .مشگل شما وهمکاران نیروهای انتظامی و پلیس راهور خودروهای شخصی مردم هستند که عامل شیوع کرونا هستند.فکر نمیکنم خودروها مشگل باشند سرنشینان داخل خودروها مشگل اساسی هستند که کرونا را از این شهر به شهر دیگر انتشار میدهند.خوب اساتید محترم مسافرانی که با حمل ونقل عمومی مثل اتوبوس ها، قطار، هواپیما به مقاصد خود میرسند کرونا را انتقال نمیدهند چه نظارت بهداشتی وپروتکل دقیقی روی این ناوگان حمل ونقل صورت میگیرد. شاید هم طرز تفکر من اشتباه بوده و پسنده ترین کار همین رویه هست که درحال انجام است درهر صورت خسته نباشید.

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام لااقل یک تسهیلاتی برای خروج خودروهای شخصی به شهرهای دیگر مثلا ماهیانه یکبار یا دوبار بگذارند که مردم به کارهای اضطراری خود برسند همه نمیتونند که با اتوبوس وقطار به شهر خود بروند.من مادرم باویلچر درمنزل میگذراند من چطور میتونم مادرم را با ویلچر توی این ایام کرونایی با اتوبوس وقطار به دیار خودش ببرم.خواهشمندم فکری معقولانه تر در دستور کار قرار بدهید باتشکر از زحمات شما.

  • هادی
    0

    اون کارگرهای که شیفت شب تردد دارن چرا یک فکری به حلشون نمی کنید حتما باید اخراج بشن تا یک فکری کنید نون این بند خدا ها را کی میده اخ کرونا شب کجا بود

  • علی اکبر
    0

    کاسبی جدید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها