برخورد جدی با کسبه‌ کرمانشاهی که سد معبر می‌کنند

معاون شهردار کرمانشاه گفت: با کسبه و مغازه‌دارهایی که در کرمانشاه اقدام به سد معبر می‌کنند برخورد جدی می‌شود.

برخورد جدی با کسبه‌ کرمانشاهی که سد معبر می‌کنند

خسرو عیسائیان اظهار داشت: براساس قانون اراضی، کوچه‌ها، میدان‌ها و خیابان‌ها و معابر عمومی ملک عمومی محسوب می‌شود و در مالکیت شهرداری است اما افرادی با ناآگاهی از این موضوع اقدام به سد معبر می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش تعداد خرده‌فروشان و دستفروشان عنوان کرد: برنامه‌ریزی شده مکان‌هایی در اختیار این افراد قرار داده شود که در زمان مشخصی به کسب و کار بپردازند.

عیسائیان با بیان اینکه اکنون دستفروش، مغازه‌دار و کسبه از هم قابل تشخیص نیستند گفت: کارهای مطالعاتی انجام شده و متوجه شدیم که از سایر شهرها برای دستفروشی وارد کرمانشاه شده‌اند و این افراد در حال پالایش هستند.

وی با بیان اینکه در هر منطقه یک کمیسیون برای رسیدگی به مشکلات مربوط به سد معبر تشکیل شده است افزود: در صورت مشاهده موردی به صورت کتبی اخطار داده می‌شود و در مرحله نخست جریمه و برای بار دوم نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام می‌شود.

عیسائیان با اشاره به اینکه هرجایی که خودروهایی شب سد معبر شده باید با راهنمایی و رانندگی هماهنگ می‌شود عنوان کرد: در زمینه برخورد با کسبه متخلف در این زمینه طی چند روز اخیر کمیسیون تشکیل و اقدام جدی انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها