حس همدلی بانوان مازنی در یلدای کرونایی/ تصاویر

همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت زینب کبری (س) به همت بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران، نهضت کمک مومنانه بانوان بسیجی استان تحت عنوان حس خوب همدلی در استان برگزار شد.

حس همدلی بانوان مازنی در یلدای کرونایی/ تصاویر

به گزارش از ساری، مرحله سوم نهضت کمک مومنانه حس خوب همدلی همزمان با ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با حضور مادران و بانوان بسیجی استان، جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری، خانواده شهدای مدافع سلامت و مسئولان سپاه شهرستان ساری و فرمانداری مرکز استان در حسینیه عاشقان کربلای سپاه شهرستان ساری برگزار شد.

این مراسم با شکوه همراه با اجرای سرود دختران نونهال شهرستان بابلسر و بیان مصاحبه با فرزند شهید مدافع سلامت و کادر درمانی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) ساری برگزار شده بود، فرشته پازوکی مسول بسبج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران در سخنانی با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: در مرحله نخست و دوم کمک مومنانه با استفاده از ظرفیت بسیج و خیران در بالغ بر 124 میلیارد تومان و در مرحله دوم بالغ بر 113 میلیارد تومان کمک مومنانه جمع آوری که نیمی از این کمک‌ها توسط مادران شهید و بسیج جامعه زنان سپاه استان و نواحی تهیه و توزیع شد.

حس همدلی بانوان مازنی در یلدای کرونایی/ تصاویر

وی افزود: امروز در مرحله سوم کمک مومنانه، بالغ بر 15 هزار بسته معیشتی و یلدابی از سوی بسیج جامعه زنان سپاه کربلای استان تهیه و تقدیم نیازمندان می‌شود که ارزش اعتباری این بسته‌ها بالغ بر سه میلیارد تومان است. همچنین به مناسبت این ایام، مراسم تجلیل از پرستاران در بیمارستان‌ها را تدارک و برنامه‌ریزی کردیم.

تقویت منش سردار سلیمانی در کمک‌های مومنانه

سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی، جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران نیز با گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشتت: ولادت حضرت زینب (س)بر پرستاران و مدافعان واقعی راه سلامت مبارک باشد و باید این افراد جایگاه و منش خود را از گذشته بهتر حفظ کنند.

وی افزود: ویروس منحوس کرونا در کشور و دنیا محدودیت‌هایی ایجاد کرده و کسب و کارها را تعطیل و کم رونق و میهمانی‌ها را کاهش داده و شرایط سختی برای ما ایجاد ولی مردم نوعدوست را از منش و مکتبشان دور نکرده است.

محمدرضایی گفت: مردم کشور ایران، به رغم تحریم‌ها متوقف نشدند و در برابر بحران‌ها ایستادگی کرده و انقلاب اسلامی اکنون به درجه تعالی و شکوفایی رسیده است.

حس همدلی بانوان مازنی در یلدای کرونایی/ تصاویر

وی یادآور شد: حس همدلی و نوعدوستی مردم ایران و مازندران به واسطه این ویروس منحوس کرونا دوچندان شده و خودنمایی می‌کند و در هیچ جای دنیا این مردم نوازی و حس نوعدوستی را نمی‌توانیم شاهد باشیم.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: حس نوعدوستی و انسان دوستی شهید سلیمانی در نهاد بسیجیان مرد و زن متجلی شده است. امروز باید مانند شهدا رفتار کنیم و حس نوعدوستی را در جامعه پرورش دهیم.

حس همدلی بانوان مازنی در یلدای کرونایی/ تصاویر

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها