33 تن گوشت احتکاری در بندرعباس کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 33 تن گوشت احتکاری در بندرعباس خبر داد و گفت: در بازرسی از یک انبار در یکی از محله های شهر

33 تن گوشت احتکاری در بندرعباس کشف شد

سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان در ادامه طرح سراسری مبارزه با احتکار کالا های اساسی و قاچاق سازمان یافته، با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی از وجود مقادیر زیادی گوشت قاچاق در یکی از محله های شهر "بندرعباس" مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و همکاری مأموران تعزیرات حکومتی و اداره صمت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک انبار در یکی از محله های شهر "بندرعباس"، 33 تن انواع گوشت احتکاری از قبیل: گوشت مرغ،گوسفند،گوساله را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان ارزش محموله قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان 13 میلیارد و 900 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: متهمان این پرونده شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار جعفری با تاکید بر استمرار طرح های پاکسازی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها، اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کند.

منبع: خبرگزاری موج

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها