محدودیت‌های کرونایی آخرین روزهای پاییز در استان سمنان اعلام شد

جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذرماه محدودیت تردد از ساعت ۲۰ تا ۴ صبح بدون در نظر گرفتن وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در داخل تمامی شهرهای استان اعمال می‌شود.

محدودیت‌های کرونایی آخرین روزهای پاییز در استان سمنان اعلام شد

حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم استان سمنان با اعمال محدودیت‌های وضع شده به دلیل شیوع ویروس کرونا همکاری و مشارکت خوبی داشته‌اند و خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد روند نزولی شیوع کرونا در استان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر هیچ شهرستان قرمزی در استان سمنان وجود ندارد و بر اساس گزارش‌های موجود شهرستان‌های سمنان، شاهرود، میامی و گرمسار به لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: شهرستان‌های میامی، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان نیز در وضعیت رنگ‌بندی زرد کرونایی قرار دارند.

خجسته‌پور اظهار کرد: بر اساس مصوبه اعلامی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اصناف و مشاغل مختلف استان سمنان به‌جز گروه یک (1)، امروز و فردا (بیست و نهم و سی‌ام آذرماه) حداکثر تا ساعت 18 مجاز به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: در این 2 روز محدودیت تردد نیز از ساعت 20(هشت شب) تا چهار صبح بدون در سراسر استان سمنان بدون در نظر گرفتن وضعیت رنگ‌بندی کرونایی اعمال می‌شود و همگان ملزم به رعایت این مصوبه هستند.

سخنگو و جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در مورد شرایط حضور کارکنان دولت در دستگاه‌ها، ادارات و ارگان‌های دولتی نیز گفت: دورکاری کارکنان دولت بر اساس رنگ‌بندی‌های اعلام شده همچنان ادامه دارد و تمامی مدیران استانی ملزم به رعایت آن هستند.

خجسته‌پور بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی و همکاری مردم و مسئولان با مجریان ستاد مدیریت مقابله با کرونا باید همچنان ادامه یابد تا روند کاهشی کنونی تداوم یابد و شاهد قطع زنجیره ابتلا به این ویروس خطرناک در استان باشیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها