تغییر رویه مقابله با کروناویروس در سوئد

مقامات سوئد برای اولین بار از شهروندان درخواست کردند به منظور مقابله باشیوع کروناویروس هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ماسک همراه داشته باشند.

تغییر رویه مقابله با کروناویروس در سوئد

مقامات سوئد برای اولین بار به شهروندان خود توصیه کردند تا برای ریشه کن شدن همه گیری بیماری کووید-۱۹ هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ماسک به همراه داشته باشند.

مقامات سوئد روز گذشته (جمعه) اظهار داشتند: لازم است شهروندان در ساعات پیک که ازدحام جمعیت در وسایل حمل و نقل عمومی وجود دارد، ماسک به صورت داشته باشند.

همچنین نخست وزیر سوئد گفت: محدودیتهای دیگری از جمله کاهش تعداد افرادی که در رستوران میتوانند بر سر یک میز بنشینند در دستور کار است. علاوه بر این، تعداد افرادی که میتوانند وارد مراکز خرید و باشگاهها شوند محدود میشود و از افرادی که در مشاغل غیر ضروری فعالیت دارند درخواست میشود از خانه خارج نشوند.

به نقل از یورونیوز، مقامات سوئد به دلیل سیاستهایی که در رابطه با همه گیری کووید-۱۹ در پیش گرفته بودند مورد انتقاد قرار دارند. اوایل سال جاری که در کشورهای اروپایی محدودیتهای کرونایی اعمال شد فعالیت رستورانها و کافه ها در این کشور عادی بود و دیگر محدودیتها نیز اعمال نشد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها