توقیف محموله ۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دلیجان

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از توقیف محموله گوشی همراه خارجی قاچاق و لباس قاچاق، به ارزش ۲ میلیارد ریال درعملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

توقیف محموله ۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دلیجان

مجتبی جمالی اظهار کرد: تیمی از مأموران انتظامی شهرستان در ادامه طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل کالای قاچاق از محورهای این شهرستان مطلع شدند.

وی بیان داشت: با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محور مذکور و افزایش نظارت بر خودروهای عبوری، سرانجام خودروی مورد نظر شناسایی و در عملیاتی از سوی مأموران انتظامی متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به کشف ۷۰ دستگاه گوشی همراه هوشمند، ۱۳۰ ثوب روسری و یک عدد گیتار قاچاق، در بازرسی مأموران از خودروی توقیف شده خاطرنشان کرد: این محموله قاچاق فاقد مدارک معتبر گمرکی و از یکی از بنادر جنوبی کشور بارگیری و به مقصد تهران حمل می‌شد.

جمالی ادامه داد: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات و معرفی آن به دستگاه قضائی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی افزود: پلیس همچون گذشته از تمام ظرفیت‌های خود برای برخورد قانونی و بدون اغماض با قاچاقچیان اقتصادی بهره خواهد گرفت و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه افراد فرصت‌طلب موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس خبر دهند.

منبع: فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها