معاون اقتصادی رئیس‌جمهور:

مذاکره روحانی با قالیباف/ پرداخت یارانه معیشتی اصلاح شد

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور از اصلاح مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای پرداخت کمک معیشتی خبر داد.

مذاکره روحانی با قالیباف/ پرداخت یارانه معیشتی اصلاح شد

محمد نهاوندیان در نشست خبری با اشاره به مذاکره اخیر روحانی با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت:‌ در این مذاکره گف‌و‌گوهایی در زمینه طرح اخیر مجلس درباره کمک به خانوارهای نیازمند صورت گرفت.

وی افزود:‌ بر این اساس تفاهم عملیاتی حاصل شد تا اصلاحی در مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا کنیم. تعداد جمعیتی که این پرداخت کمکی را دریافت میکنند تا 40 میلیون نفر افزایش پیدا کرد. پرداخت 100 هزار تومان در هر ماه برای 4 ماه خواهد بود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تصریح کرد: گروه خاصی که تحت پوشش کمیته امداد هستند براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی 120 هزار تومان را در ماه دریافت خواهند کرد که نخستین پرداخت هم روز گذشته صورت گرفت.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • کاربر ناشناس
    0

    بسیارسپاسگزاریم ازلطفتان وقیرتتان تشکر

  • عزیز
    0

    من تمام شرایط را داشتم نه وام نه کمک معیشتی برام واریز نشد

  • روح اله
    0

    احتمالا این یازده میلیونی که دارن اضافه میکنن زاغه نشینن که نه خونه دارن نه ماشین نه لباس نه نون شب نه بیمه نه حتی نفس راه رفتن و نه اصلا زنده باشن.

  • رضا شیخ الرییس
    0

    متاسفانه عده ای بیشماری از کسبه که به خاطر کرونا بیکار شدند این یارانه کمکی به آنها تعلق نگرفت چونکه یارانه معیشتی ندارند در کمال ناباوری در سال گذشته صد درصد تراکنش هایشان جز درآمد محسوب شده بود در حالیکه پانزده درصد این تراکنشها درآمد بود . و صدایشان نیز به جایی نرسید و یارانه معیشتی به آنها تعلق نگرفت و دولت نیز هر کمکی که میخواهد بکند یکی از شروطش این است که شما میبایست جز معیشت بگیران باشید به کارگران ساختمانی نیز کمک معیشتی صد هزار تومانی واریز نکردند چونکه خویش پرداز تامین اجتماعی اند ولی تامین اجتماعی به علت خویش فرما بودن حتی یک روز حقوق بیکاری به آنها نداده است آیا این عدالت است . مگر اینها ایرانی نیستند از خبر فور ی خواهشمندیم از مسئولین سئوال بکنید که جواب قانع کننده ای بدهند.

  • محمد
    0

    من که هیچ اموال ودارای صفر دارم برام واریز نکردن

  • ناشناس
    0

    متاسفانه این ۸سال هر طرحی را که این دولت اجرا کرد با بدترین شکل ممکن اجراکرد

  • ح
    0

    باسلام به رهبرعزیزمان چرا دربرابر این همه ظلم سکوت کردی مگر صدای آ ه ناله ما را نی شنوی سکوت دربرابر ظلم خیانت است ایا این عدالت هست به خدا دیگه خسته شدم نمیدانم چه کارکنیم تون خدای به ما رحم کنید ای خدا کسی توی این مملکت نیست ما ازاین بدبدختی نجات دهدخدا چرا ما ایرانیا توی دنیا شرمنده بچه‌ها یمان باشیم ولا نون شب نداریم

  • کاربر ناشناس
    0

    هی بابا موقع که ری دادی فکر اینجاش هم باید میکردید این یارانه با زورمجلس داره میدن عدالت ها کجا خدابهمو رحم کنه بااین گرانی

  • سعید
    0

    اگر یارانه ها فقط وفقط به اقشار نیازمند پرداخت شود .میزان واثر بخشی ان به مراتب بیشتر می شود.به جا 10 دهک باید 3 ثلث داشته باشیم از ثلت اول حمایت قوی وموثر به عمل اید. مانند طرح رایگان شدن اب برق گاز برای 30 درصد از مشترکان. در ضمن کل یارانه انرژی باید نقدی پرداخت شود که منجر به صرفه ج.یی وافزایش درامد ارزی از محل صادرات خواهد شد.

  • حسن
    0

    با سلام خبرفوری پیگیراین قشرزحمت کش کارگران ساختمانی باشید چرا به انها نه وام تعلق میگیرد نه کمک معیشتی

  • نامی
    0

    پس این همه پول مردم راازبورس بالا کشیدید بازهم کسری بودجه دارید

  • محمدجواد سالاری
    0

    خیلی برایم سوال خودتون میگید بیمه نباشد ومعیشی بگیرباشه شامل میشه ولی نه وام یک تومنی دادن نه این کمک هزینه فقط بلدن دروغ بگن که فلان میلیون ریختن .خودتون مسخره کردید حداقل رسانه ایی اش نکنید که همینقدر هم ادم امیدوار نشه والله

  • جواد
    0

    برای ماهم وام1میلیون دادن نه 100هزارتومانی مگه نگفتن به همه معیشتی میدن حالاماکجااعتراض کنیم

  • کاربر ناشناس
    0

    دورغ گو برای هچ یک از مردم بدبخت بحساب نریختن 100 هزار تومن را فامییل های نوبخت وشریتمدار بر دن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها