۷۹۴ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان موادمخدر در شهرستان سراوان و کشف ۷۹۴ کیلوگرم مواد افیونی خبر داد.

۷۹۴ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد

سردار احمد طاهری روز چهارشنبه اظهارداشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جا به جایی محموله مواد مخدر از مناطق مرزی به این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند قاچاق مواد افیونی، شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه خودروی وانت نیسان،یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در مسیر سراوان به سوران در تردد بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با ماموران انتظامی درگیر و پس از روبه رو شدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و ضمن رها کردن خودروهای حامل مواد به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات مقتدرانه ماموران در عکس العملی سریع سه نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها مقدار ۷۹۴ کیلو و ۲۸۰گرم تریاک را بهمراه ۲ قبضه سلاح کلاش و ۴۵ فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر اعضای این باند مسلح قاچاق موادمخدر خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها