توقیف محموله احشام قاچاق در آزاد راه "تهران –کرج"

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان ازتوقیف 2 دستگاه خودرو کامیون حامل 41 راس گوساله قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 600 میلیون ریال در آزاد راه

توقیف محموله احشام قاچاق در آزاد راه "تهران –کرج"

سرهنگ مهدی افشاری با اعلام این خبر بیان داشت: به منظور تشدید اقدامات مقابله اي با قاچاق دام و برخورد با افراد فرصت طلب،کنترل محورهای مواصلاتی و رصد تحرکات قاچاقچیان دام، به صورت ويژه در دستور کار پليس اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران این پلس در حین ماموریت در آزاد راه تهران - کرج در محدوده "پل حصارک" به 2 دستگاه خودرو کاميون حامل احشام مشکوک شدند .

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: بلافاصله ماموران دستور توقف خودروها را صادر کرده و پس از توقف در بازرسی از آن ها 41 راس گوساله قاچاق، که فاقد مجوز دامپزشکي و مدارک قانونی بوده را کشف کردند .

سرهنگ افشاری با بیان این که طبق برآورد کارشناسان ارزش احشام کشف شده 4 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و محموله توقيف شده نیزتحويل سازمان جمع آوري و فروش اموال تملکي شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در پایان با اشاره به حساسیت قاچاق دام در ماه های اخیر اظهار داشت: تلاش پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان و اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد و نتایج آن به صورت مستمر اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها