شناسایی و دستگیری باند سارقین و کشف 23 فقره سرقت منزل

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از انهدام باند سارقان منزل و کشف 23 فقره سرقت منزل در بندرعباس خبرداد.

شناسایی و دستگیری باند سارقین و کشف 23 فقره سرقت منزل

سرهنگ عبدالمجید کرمی گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در شهرستان بندرعباس به شیوه و شگرد پنجره روی و تخریب جا کولری پیگیری موضوع در دستورکار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدا کلیه پرونده های با شیوه و شگرد مشابه از سطح کوپ شهرستان بندرعباس جمع آوری و از مالباختگان دعوت و مجددا اظهارات آنان اخذ که اعلام کرده اند اکثر سرقت ها در ساعت های ابتدایی شب از ساعت 18 الی 22 صورت گرفته و اموالی از قیبل طلا، گوشی تلفن همراه، تلویزیون و دیگر لوازم برقی توسط سارق یا سارقین به سرقت رفته است.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: افسران تحقیق با حضور در صحنه جرم و طی انجام اقدامات فنی و با توجه به فعال شدن سیم کارت مسروقه بر روی گوشی تلفن همراه شخصی به هویت معلوم، طی اخذ دستور قضایی نامبرده جلب شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته متهم انجام هرگونه سرقت را انکار اما در ادامه با ارائه مدارک و شواهد و شناسایی تلفن همراه مکشوفه، اعلام کرد گوشی تلفن همراه را از شخص دیگری خریداری کرده است.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه با توجه به اظهارات متهم سارق اصلی و مخفیگاهش شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و پلیسی با توجه به دلایل و شواهد موجود در پرونده به تعداد 23 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بندرعباس با همکاری یک نفر دیگر اقرار و اعلام کرد کلیه اموال مسروقه را به یک نفر مالخر در سطح شهرستان فروخته ایم.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان اظهار کرد: طی اخذ دستور قضایی مالخر اموال مسوقه نیز دستگیر و پس از مواجهه حضوری با متهم کلیه اعترافات وی را تایید و اعلام کرد اموال خریداری شده را به افراد گذری به فروش رسانده ام و حاضر به جبران خسارت است.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات پلیسی جهت دستگیری یکی از سارقان متواری در دستور کار مأموران قرار دارد، خاطرنشان کرد: پرونده پس از جمع بندی به دادسرا ارسال و سه متهم دستگیر شده با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها