رئیس کمیسیون اصل ۹۰:

مدرک تحصیلی رئیس‌جمهور تایید نشده بود/ مجلس قبل همراهی نکرد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مدرک آقای روحانی مورد تایید نبود اما متأسفانه مجلس دهم همراهی لازم را برای تفحص از این مدرک انجام نداد.

مدرک تحصیلی رئیس‌جمهور تایید نشده بود/ مجلس قبل همراهی نکرد

نصرالله پژمانفر مجلس امروز (چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹) در جلسه علنی پارلمان و در جریان بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در تشریح پیشنهاد‌ خود اظهار داشت: کسانی که داوطلب ریاست جمهوری می‌شوند باید ۳۰ سال منتهی به ثبت نام را به صورت پیوسته در ایران بوده و اقامت داشته باشند.

وی افزود: ۴۰ سال را پشت سر گذاشتیم، اما در ۳۰ سال اخیر آسیب‌های زیادی از طرف افرادی که وابستگی فکری و فرهنگی به ایران نداشته‌اند متحمل شده‌ایم.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: برخی افراد دوران تحصیل خود را در کشورهای بیگانه بوده‌اند و متأسفانه فرهنگ، زندگی و فکر آنها با آن جوامع خو گرفته است.

پژمانفر گفت: مدرک آقای روحانی مورد تأیید نبود اما متأسفانه در مجلس دهم همراهی لازم از سوی نمایندگان برای تحقیق و تفحص از این مدرک صورت نگرفت.

منبع: آنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمدی
    0

    همتون خررابببیددددفقط دم ازحضرت علی میزنیدددد

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا برای این نماینده عصر حجری متاسفم

  • محمد
    0

    خودتان را در گیر مسائل جزیی نکنید او دکتر باشد یا نباشد آیا مشکلات کشور حل می شود؟ مشکل کشور بیکاری صدها هزار جوان تحصیل کرده است که دارند آواره اروپا و امریکا می شوند یا اینجا راننده اسنپ هستند یا به وسیله اغنیاء استثمار می شوند مشکل کشور رانت و فساد اقتصادی و اداری است مشکل کشور اخلاق است مشکل کشور طلاق است و...... مولوی گوید جمله جستی باز ماندی از همه صید گرگانند این ابله رمه

  • کاربر ناشناس
    0

    اکثرمسولین زیردپلیم هستن متاسفانه دکتریادانشمندمیگن؟چرا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها