با انعقاد تفاهمنامه با دانشگاه علوم پزشکی اهواز؛

ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به مقوله بیمارستان‌سازی در خوزستان

تفاهمنامه طراحی و ساخت پروژه‌های بیمارستانی، آموزشی و اداری در خوزستان، روز سه‌شنبه بین دانشگاه علوم پزشکی اهواز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اهواز امضا شد.

ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به مقوله بیمارستان‌سازی در خوزستان

به گزارش خبر فوری ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز، این تفاهمنامه با حضور سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، استاندارخوزستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خوزستان به امضا رسید.

این تفاهمنامه در راستای طراحی و ساخت بیمارستان‌های ۵۴۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان گلستان اهواز، ۲۲۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان رازی اهواز، ۲۰۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان شفا و ۱۶۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان حاجیه معرفی ماهشهر و همچنین احداث ساختمان ستاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی، تکمیل دانشکده داروسازی پردیس دانشگاه و تکمیل بلوک A بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بهبهان منعقد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در این نشست گفت: در خوزستان با معضل کمبود تخت‌های بیمارستانی روبه رو هستیم و از طرفی بیمارستان‌های موجود استان با قدمت زیاد از نظر نگهداشت، اقدامی به صرفه نخواهد بود.

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: با توجه به اینکه تکمیل و تجهیز بیمارستان‌های خوزستان، مطالبه عمومی شهروندان استان است، می‌توان بار مراجعات و صرف هزینه برای درمان در مرکز استان و تجمع و ترافیک بیش از حد در بیمارستان‌های مرکز استان را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا چندین پروژه عمرانی را در خوزستان از جمله اهواز در دست ساخت دارد.

منبع: ایرنا

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • آرش شجاعی
    0

    بخور بخوری دیگر

  • ایرانی
    0

    قرارگاه خاتم تمام شرکتهای عمرانی را ورشکست کرده ؛ از جمله جهادهای نصر که من کارمند یکیشون هستم و 9 ماهه که حقوق و حتی عیدی هم نگرفته ایم !!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها