افتتاح مرکز تخصصی درمان سوختگی در بیمارستان ایرانمهر سراوان

سرپرست بیمارستان ایرانمهر سراوان گفت: با حمایت های صورت گرفته توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و تامین تجهیزات، امکانات نیوری انسانی متخصص، اولین مرکز تخصصی درمان سوختگی، ضایعات پوستی و عروقی فعال شد.

افتتاح مرکز تخصصی درمان سوختگی در بیمارستان ایرانمهر سراوان

دکتر موسی سپاهیان افزود: کلینیک تخصصی و جراحی پوست، مو، زیبایی و لیزر واقع در بیمارستان ایرانمهر به بیماران سوختگی، ضایعات پوستی و عروقی با تعرفه دولتی خدمات ارائه می دهد.

وی ادامه داد: هم اکنون به طور متوسط روزانه ۴۰ بیمار در این کلینیک خدمات دریافت می کنند، مردم می توانند برای دریافت نوبت با مراجعه به آدرس اینترنتی http://iranhnobat.zaums.ac.ir/QueueWeb یا با مراجعه حضوری به بیمارستان ایرانمهر اقدام نمایند.

سرپرست بیمارستان ایرانمهر سراوان افزود:بیمارستان ایرانمهر سراوان به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بخش های درمانگاه سرپایی، آزمایشگاه، رادیولوژی و سی تی اسکن در این مرکز فعال هستند.

دکتر سپاهیان افزود: خوشبختانه از ۲۳ آذرماه امکان ارائه خدمات تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیم پوست نیز به همت سرکار خانم دکتر انسیه یوسفی عبدالملکی، متخصص جراحی عمومی در این کلینیک فراهم شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها