بزرگترین تولیدکنندگان تم تولد چه کسانی هستند؟

این روزها تم تولد به یکی از آیتم­های اصلی تولدها تبدیل شده است. از ورود این وسایل به جشن­ها و تولدهای ما ایرانی­ها تنها چند سال می­گذرد و مردم از آن استقبال خوبی کرده ­اند.

بزرگترین تولیدکنندگان تم تولد چه کسانی هستند؟

با توجه به بازار نیاز، فروشندگان عمده و تولیدکنندگان تم تولد زیادی به این بازار وارد شدند تا محصولات خود را از طریق مغازه­­های قنادی، لوازم قنادی و لوازم تولد به مردم عرضه کنند.

تم تولد چیست؟

تم تولد از اجزای گوناگونی مانند چون ریسه‌ها، تاپرها، بشقاب‌های کیک خوری، نی، کارد و چنگال، لیوان، سفره، نقاب، تاج و … تشکیل شده است. اجزای این تم­ها همه با هم ست هستند و عکس­های تولد را خاص و زیبا می­کنند. تم­ها در طرح­های گوناگون برای جشن­ها و سنین مختلف تولید می­شود. وجود تم­های مناسب برای جشن تعیین جنسیت، اولین دندان، تولد کودکان دختر و پسر، تم­های بزرگ‌سال و تنوع آن­ها همه سلیقه­ها و جشن­ها را پوشش می­دهد.

معمولاً تم­های کودک طرح شخصیت­های کارتونی دارند. این طرح­ها باعث می­شود کودک اطراف خود را پر از تصاویر شخصیت موردعلاقه‌اش ببیند و غرق در لذت بشود. تم­های تولد بزرگ‌سالان بیشتر طرح­های کلاسیک دارند. تم­ها محدود به سن خاصی نمی­شوند و برای اکثر جشن­ها به کار می­آیند.

تم تولد دخترانه
پرطرفدار­ترین تم­های تولد دخترانه شامل تم­ باربی، تم بالرین، تم پونی، تم دختر توت‌فرنگی، تم پاریس، تم کیتی، تم سوفیا، تم فروزن، تم موآنا، تم اسب تک شاخ و ... می­شود. دخترها به جزئیات بیشتر توجه می­کنند و زیبایی از نظر آن­ها اهمیت بسیار زیادی دارد. خصوصیات دختر­ها باعث رقابت آن­ها در همه زمینه­ها، حتی رقابت در دیده شدن بین هم­سالان، می­شود. همین دلایل باعث می­شوند، تصور یک کودک یا نوجوان از تولد با تصور والدینش کمی متفاوت باشد. دخترها می­خواهند در شبی که به نام آن­ها ثبت شده، به زیبایی در میان اشخاص و چیزهایی که دوستشان دارد، بدرخشند.

دختر­ها گاهی برای پیدا کردن تم مورد علاقه خود والدین خود را خسته می­کنند. به همین دلیل تولید­ کننده­ها، فروشندگان عمده و مغازه­دارها تلاش می­کنند تم­های متنوعی در دسترس دختران عزیز کشور قرار دهند. این ابزارهای ساده کمک می­کند یک سالن ساده، با هزینه­ای مناسب به یک سالن زیبا و هیجان‌انگیز تبدیل شود.

تم تولد پسرانه
تم تولد پسرانه به دنیای پرهیجان پسرها نزدیک است. پسرها روحیات ماجراجو دارند و عاشق هیجان هستند. آن‌ها هیجان را به تمام خاطرات زندگی خود وارد می­کنند. این هیجان می­تواند با انتخاب تم جشن تولد آن­ها، در روزی که برای آن­ها است تکمیل شود. تم­های پرطرفدار پسرها شامل تم پی­جی­ ماسک، تم پسر گربه­ای، تم بارسلونا، تم باب اسفنجی، تم بن­تن، تم بتمن، تم استقلال، تم پرسپولیس، تم سگ نگهبان، تم اسپایدرمن، تم ماشین­ها، تم بچه رئیس، تم مینیون و ... می­شوند.

روحیات پسرها با روحیات دخترها تفاوت­های زیادی دارد. اما نباید فراموش کرد که پسرها هم به اندازه دخترها و حتی بیشتر از آن­ها تمایل به برگزاری یک تولد جذاب و هیجان­انگیز دارند. پسرهای کوچک در ذهن خود داستان­های تخیلی می­سازند و در میان جمع دوستانشان از خود قهرمان می­سازند. او دوست دارد در شب تولدش، در میان دوستان و هم­سالانش، خود را همسو با رؤیاها و تخیل خود جلوه دهد. او دوست دارد خود را میان شخصیت مورد علاقه و در کالبد او ببیند. او دوست دارد بن تن یا مرد عنکبوتی یا حتی عضوی از تیم مورد علاقه­اش باشد. تم­ها این رؤیاها را برای او واقعی­تر کرده و شب تولد را برایش خاطره ساز و فراموش نشدنی می­کند.

تم تولد بزرگ‌سالان
پرطرفدار­ترین تم­ تولد بزرگ‌سالان شامل تم پرسپولیس، تم استقلال، تم شنل، تم بالرین، تم سیبیل، تم­های خال­خالی با رنگ­های مختلف، تم تاج، تم طلاکوب شده و ... می­شود. انتخاب تم برای بزرگ‌سالان به سلیقه­ی آن­ها بستگی دارد. این تم­ها برای همه افراد در تمام سنین خوش­آیند است. حتی مادربزرگ­ها و پدر­بزرگ­ها از دیدن این تم­ها هیجان‌زده می­شوند؛ پس تم­ها را برای سنین خاصی محدود نکنید. تنوع تم­ها هر سن و سلیقه­ای را پوشش می­دهد. تولید کننده­ها و عرضه کننده­های عمده تم از جمله تیم «تولده» تمام تلاش خود را می­کنند تا تنوع را در تمام فروشگاه­هایی که وسایل تولد عرضه می­کنند افزایش دهند.

تم­ مناسبت­های خاص
تم­ها برای تولد خلاصه نمی­شوند و برای مناسبت­های دیگری تولید می­شوند. تم جشن دندونی، تم سالگرد ازدواج یا نامزدی و تم جشن تعیین جنسیت از تم­هایی است است که تولید و طراحی شده است. تم­های بزرگسال که برای تولد­ها استفاده می­شود نیز برای جشن­های مناسبتی استفاده می­شوند.
به طور کلی تم­ برای مناسبت­های خاص محدود است. به طور مثال، وقتی نیاز به انتخاب تم جشن دندونی است، تنها باید تمی با ظاهر مربوط به دندان انتخاب کرد. زیبا نیست برای جشن دندان از تم کیتی یا مرد عنکبوتی استفاده شود.


تم تولد شامل چه اقلامی می­شود؟
اقلام هر تم تولد بیش از 10 عدد است.

اقلام تم­ها شامل موارد زیر می­شوند:


§ بشقاب:
یکی از پرمصرف­ترین و اصلی­ترین اقلام است.

§ لیوان:
یک قلم ضروری برای تولد به حساب می­آید، زیرا در جشن­ها هیچ چیز به اندازه لیوان استفده نمی­شود.

§ نی:
نی­ها همرنگ تم هستند و در بالای آن یک کاغذ با طرح تم مورد نظر وجود دارد. این قلم عموما برای تزئین در کنار لیوان­ها استفاده می­شود.

§ خلال:
خلال­ها طوال بلندی دارند که در انتهای آن طرحی از تم وجود دارد. خلال برای تزئین و نگه­داشتن کیک روی پیش­دستی استفاده استفاده می­شود.

§ گیفت:
این قلم، یک وسیله تزئینی و یادگاری برای هدیه دادن به مهمان­ها است.

§ لیبل بطری بزرگ و بطری کوچک:
همه تم­ها این قلم را ندارند. لیبل­ها برای چسباندن روی بطری­های نوشابه استفاده می­شود.

§ نقاب:
نقاب بری صاحب جشن تولد بوده و خرید یکی از آن­ها کافی است. جنس نقاب­ها کاغذی است.

§ چنگال و چاقوی تولد:
چنگال و چاقو برای سرو استفاده می­شوند. در پک­ها کنار چاقو­ها کفگیر و چاقوی بزرگی برای بریدن و جابجا کردن کیک وجود دارد.

§ کلاه تولد:
کلاه تولد در کنار نقاب برای مهمانان استفاده می­شود.

§ سفره:
سفره­ای که با تم متناسب است و وسایل روی آن قرار می­گیرند، جلوه زیبایی ایجاد می­کند. این سفره­ها معمولا به اندازه میز­های چهار نفره است.

§ دستمال:
دستمال ست با تم است و در کنار بشقاب تم تولد استفاده میشود.

§ ریسه تم تولد:
این ریسه­ها معمولا برای تزئین دیوار پشت میز استفاده می­شود.

§ ظرف پاپ کرن:
برای سرو چیپس و پفک و پاپ­کرن استفاده می­شود.

§ اقلام کم استفاده مانند استوانه شادی، ردپا و فلش با تم تولد نیز وجود دارند.
از بین تمام اقلام، که بیش­تر از ده قلم است، تنها شش قلم از آن ضروری و پرمصرف است. اقلام پرمصرف شامل بشقاب، لیوان، دستمال، پرچم، کلاه و گیفت می­شوند. اقلامی مانند فلش و رد پا جهت هدایت مهمان­ها به محل مهمانی، بنر، ریسه و سفره کم استفاده­ترین اقلام تم­ها هستند.

بزرگترین تولیدکننده و عرضه کننده تم تولد

صاحبان قنادی­ها، لوازم تولد فروشی­ها و ... می­توانند خرید عمده خود را از تولده تأمین کنند. انواع تم تولد با کیفیت بالا قیمت مناسب در فروشگاه تولده( https://tavalode.com ) موجود است که با آن می­توانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. هرلحظه هرکس بخواهد می­تواند از طریق سایت تولده سفارش خود را ثبت کند. این فروشگاه خرده فروشی ندارد و برای فروش بالای یک میلیون تومان، ارسال رایگان در نظر گرفته است.

فروشگاه «تولده» پس از گذر زمان با حمایت مشتریان خود به گسترده­ترین مرکز پخش عمده لوازم تولد در سراسر ایران تبدیل شد. تولده علاوه بر پخش و فروش عمده و همکاری با برترین تولید کنندگان لوازم تولد در سراسر ایران، اقدام به تولید اختصاصی لوازم تولد کرده است.

تولده علاوه بر یک فروشگاه اینترنتی، یک تولیدی تم تولد نیز هست که شما میتواند تم های اختصاصی آن ها را با مراجعه به سایت تولده پیدا کنید

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها