وزیر بهداشت: موج سوم کرونا در کشور مهار شده/ آینده بسیار روشن تری در مقابله با کرونا خواهیم داشت

وزیر بهداشت گفت: با لطف خداوند و همت همکاران ما و با همگرایی و همفکری که بین همه نیروهای نظام اتفاق افتاد و همراهی مردم شریف، خوشبختانه ما امروز می توانیم بگوییم که موج سوم سهمگین کرونا را با لطف خداوند مهار کردیم.

وزیر بهداشت: موج سوم کرونا در کشور مهار شده/ آینده بسیار روشن تری در مقابله با کرونا خواهیم داشت

دکتر نمکی شامگاه شنبه بدو ورود به بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: ما به سمت به سمت مرگ های بسیار کمتر از آنچه امروز در کشور گزارش می شود می رویم و آینده روشن تری را در مبارزه با کرونا خواهیم داشت که من فردا در ستادملی مفصل تر عرض خواهم کرد.

براساس برنامه اعلام شده، دکتر نمکی فردا به‌صورت ویدئوکنفرانس ۶۴ پروژه «ره سلامت» را افتتاح و سپس در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان خراسان‌جنوبی شرکت می‌کند.

وزیر بهداشت در ادامه برنامه سفر به خراسان‌جنوبی با حضور در جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آخرین وضعیت اقدامات پیش‌بینی شده برای کنترل و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا را بررسی خواهد کرد.

سرکشی از چند مرکز و طرح درمانی و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت در خراسان‌جنوبی اعلام شده است.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • رحمانی
    0

    از این وعده و وعیدهاوامارها تا حالا چندین بار دادید ولی یکی اش درست از اب در نیامد فردا که امارها دوباره تزایدی شد بهانه جدیدی خواهید تراشید . الحق وزیر ضعیفی بودید .

  • سجاد
    0

    کادر درمان سنگ تمام گذاشتن

  • مشکوک
    0

    نمیدونم چرا از حرفها و رفتارهای اینها حس میکنم ایمنی جمعی شده و دارن وانمود میکنن که اینها بیماری رو کنترل کردن!

  • هومن
    0

    به امید خدا امارها نشان از کاهش و کنترل این بیماری می باشد امیدواریم که با تست و ازمایش توسط تب سنج در کلیه مراکز خرید فروشگاهها کنترل بیشتری بر این بیماری داشته باشیم جلو گیری از رفت وامدهای شبانه و غیر ضرور امارها از این هم کمتر خواهد شد اینطور که گفته می شود واکسن انهم اماده شده و از دی ماه استفاده خواهد شد

    نظرات شما -
    • محمود
      0

      داداشی چیزی می زنی؟

  • محمدرضا
    0

    کم کم داریم ب روز انتخابات نزدیک میشیم کرونا خیلی عاقل اینو درک میکنه

  • کاربر ناشناس
    0

    انشااله مهار نشه روز بروز بدو بدتربشه

  • کاربر ناشناس
    0

    مواظب باشید موج رو موج نشود.

  • ارژنگ
    0

    به این حرفا دلخوش نباشین.ازین حرفا زیاد شنیدیم.دو هفته بعد از شب یلدا میان میگن ما داشتیم مهار میکردیم اما مردم شب یلدا گرفتنو دوباره آمارا صعودی شد،در حالی که آمارا همین الانشم صعودیه اما طبق معمول حالا که داریم به شب یلدا نزدیک میشیم عمدا آمارو کم میگن که بگن ما کنترلش کردیم ولی مردم با شبه یلدا خرابش کردن.بازم توپو تو زمینه مردم میندازن

  • ناشناس
    0

    داروی کرونا تو ایران راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هست،چون 22 بهمن در راه هست کرونا داره خوب میشه،مسخره ها

  • مجید
    0

    به خدادروغ می گویدومطمئن باشید که کرونادرزمستان کشتارخواهدکرد.

  • محمود
    0

    واقعا این حرفهای مسخره بعضی دوستان زحمات کادر درمان را نمی بینند اگر جرات دارید یک روز با 1 بیمار کرونا بی برخورد نزدیک داشته باشید نمک نشنا سهای بی معرفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها