اسیدپاشِ قاتل آزاد شد

شورای حل اختلاف استان تهران از آزادی متهم یک پرونده اسیدپاشی منجر به قتل خبر داد.

اسیدپاشِ قاتل آزاد شد

روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران اعلام کرد:

بنا به گزارش معاون ارجاعی در امور زنان شورای حل اختلاف تهران، مددجو خانم "س.ع" به اتهام ایراد صدمه بدنی و اسیدپاشی (قتل) از تاریخ ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ به ندامتگاه زنان استان تهران معرفی گردیده و در تاریخ ۱۳۹۷/۸/۲۹ حکم قصاص نفس مشارالیها از سوی شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران صادر می‌گردد.

حسب گواهی حصر وراثت، ورثه مقتوله، شوهر، فرزندان و مادر او معرفی می‌گردند که از آن زمان تا امروز با برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش توسط شعبه ۳۰۴۷ شورای حل اختلاف مستقر در زندان زنان و پیگیری‌های حضوری و تلفنی سعی در مصالحه و گذشت اولیاء دم از حق قصاص شان صورت گرفت.

نهایتاً با کمک خانواده زندانی و خیرین مبلغ مورد مصالحه به شوهر مقتول به عنوان قیم قانونی فرزندان صغیر مقتوله پرداخت شده و موفق به اخذ رضایت از تمام اولیاء دم شدند.

مادر مقتوله قبلا رضایت بی قید و شرط خود را اعلام کرده و با گذشت دیگر اولیاء دم از قصاص و با عنایت به آنکه قاتل مجازات ۳ سال و ۶ ماه حبس تعزیری را نیز گذارانده بود، از زندان آزاد شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    این افراد نباید آزاد بشن

  • ناشناس
    0

    متاسفم که قاتلان به راحتی آزاد می شوند...حداقل باید ۱۰ سال در زندان بمانند حتا اگر به هر دلیلی قصاص انجام نمی شود...قتل جرم بسیار بزرگیه و در جامعه نباید عادی بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها