اعمال قانون ۳۰۰۰ خودرو متخلف محدودیت‌های کرونایی در کاشان/ ۳۲ وسیله نقلیه با پلاک مخدوش توقیف شد

فرمانده انتظامی کاشان ضمن اشاره به اعمال قانون سه هزار خودرو متخلف محدودیت‌های کرونایی در کاشان گفت: در سه هفته اخیر ۳۲ وسیله نقلیه با پلاک مخدوش توقیف و روانه پارکینگ شد.

اعمال قانون ۳۰۰۰ خودرو متخلف محدودیت‌های کرونایی در کاشان/ ۳۲ وسیله نقلیه با پلاک مخدوش توقیف شد

مخدوش کردن پلاک خودرو این روزها راهی برای فرار از قانون، تخلف و عدم جریمه رانندگان متخلف شده است در حالی که پلیس کاشان به ویژه عوامل راهور با مشاهده افراد خاطی با آنان برابر قانون برخورد می‌کند.

سرهنگ حسین بساطی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی طی سه هفته اخیر در کاشان اظهار داشت: از ابتدای طرح تاکنون 28 خودرو و چهار موتورسیکلت پلاک مخدوش توقیف و بیش از سه هزار خودرو به همین علت توسط دوربین‌ها و ماموران پلیس اعمال قانون و رانندگان آن‌ها احضار شدند.

وی با بیان اینکه برراساس ماده 720 قانون مجازات اسلامی، هرگونه تغییر و دستکاری در پلاک جرم است، افزود: هرگونه دستکاری، مخدوش کردن و تغییر در پلاک وسیله نقلیه یا برداشتن آن جرم محسوب می‌شود و خط قرمز پلیس است و خاطیان به مراجع قضایی معرفی و شش ماه تا یک سال حبس در انتظار آن‌ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها در راستای گاهش شیوه ویروس کرونا اتخاذ شده است، ابراز داشت: امیدواریم شهروندان با همکاری پلیس کاشان در کاهش ترددها و به تبع آن کاهش شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال بردارند تا صحت و سلامت بار دیگر به جامعه برگردد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها