شلیک سارق مسلح به دو فروشنده جواهرفروشی/ ویدئو

سارق مسلح ماسک دار با ورود به طلافروشی و شلیک دو گلوله به سمت دو فروشنده زن موفق به سرقت از جواهرفروشی شد.

شلیک سارق مسلح به دو فروشنده جواهرفروشی/ ویدئو

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سرقت سارق مسلح از یک طلافروشی‌ در تایلند را به تصویر می‌کشد.

این سارق پس از ورود به داخل طلافروشی و شلیک چند گلوله موفق به سرقت از این جواهرفروشی شد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته جواهرفروشی تهیه شده است چگونگی سرقت این سارق مسلح را نشان می‌دهد.

در ابتدای این ویدئو این سارق پس از ورود به داخل طلافروشی از یکی از فروشندگان زن می‌خواهد تا جواهری را که در پشت سرش و در داخل ویترین قرار داده شده به او نشان دهد. لحظاتی بعد و پس از آنکه فروشنده جواهر را در مقابل سارق روی کانتر قرار می‌دهد او یک اسلحه از کیف خود درآورده و به سمت دو فروشنده نشانه می‌رود.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که دو فروشنده زن با دیدن اسلحه از درب پشتی جواهرفروشی اقدام به فرار می‌کنند با این حال سارق برای ایجاد ترس و وحشت چند گلوله به سمت آن‌ها شلیک می‌کند. سپس سارق جواهری را که فروشنده روی کانتر قرار داده برداشته و فرار می‌کند.

با وجود آنکه برای لحظاتی درب امنیتی جواهرفروشی قفل می‌شود، اما سارق با شلیک گلوله به آن و بازکردن درب موفق به فرار می‌شود. در انتهای این ویدئو سارق برای برداشتن جواهری که هنگام تلاش او برای بازکردن درب روی زمین افتاده بود به عقب بازگشته و با برداشتن آن از روی زمین متواری می‌شود.

این اتفاق این هفته در یک جواهرفروشی در منطقه «ناکون سی تهامارات» تایلند رخ داد.

هنوز مشخص نیست آیا دو فروشنده جواهرفروشی در این سرقت دچار جراحت شده اند. تحقیقات پلیس محلی تایلند برای شناسایی و دستگیری این سارق ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

حجم ویدیو: 5.74M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها