حزب الله لبنان عادی‌سازی روابط میان مراکش و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

حزب الله لبنان در بیانیه ای توافق میان مراکش و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط را محکوم و نتیجه آن را ناامیدی نظام هایی دانست که دست به عادی سازی زده اند.

حزب الله لبنان عادی‌سازی روابط میان مراکش و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

حزب الله لبنان در بیانیه ای در واکنش به این اقدام مراکش تأکید کرد که تسلیم شدن برخی نظام های عربی مقابل اخاذی و سیاه نمایی های آمریکا و رژیم صهیونیستی به طمع دستیابی به منافع یا لغو تحریم ها چیزی جز توهم نیست.

حزب الله بیانیه مقامات مراکش در مورد عادی سازی روابط با دشمن اسرائیلی را محکوم کرد و اعلام کرد این اقدام در راستای سقوط پی در پی برخی از کشورهای عربی است که روی آرمان فلسطین خط کشیده اند".

در این بیانیه تأکید شده است که عادی سازان "به زودی خواهند فهمید که فقط ناامیدی حاصل کرده اند و کشورشان در معرض و جولانگاه دشمن اسرائیلی قرار گرفته است".

همچنین حزب الله در این بیانیه آورده که " امید اصلی به مردم آزاده مراکش که در برابر استعمار فرانسه مقاومت کردند و همچنین ملت هایی است که مخالف عادی سازی با رژیم صهیونیستی هستند.این مردم هستند که همه توافق نامه های خیانت آمیز را لغو میکنند."

پنجشنبه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که مراکش و "اسرائیل" برای عادی سازی روابط به توافق رسیده اند و افزود که وی "بیانیه ای را درباره به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر صحرای غربی امضا کرده است".

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها