گجتی هوشمند ویژه بدخواب‌های پر استرس/ تصاویر

در جامعه پر استرس امروزی بدخواب بودن موضوع عجیبی نیست و بسیاری از افراد با مشکلات خواب رو به رو می‌شوند.در جامعه پر استرس امروزی بدخواب بودن موضوع عجیبی نیست و بسیاری از افراد با مشکلات خواب رو به رو می‌شوند.

گجتی هوشمند ویژه بدخواب‌های پر استرس/ تصاویر

به دلیل فشار‌هایی که هر روز با آن روبرو هستیم، جای تعجب نیست که بسیاری از ما در خوابیدن مشکل داریم. بسیاری از افراد حتی اگر هر شب ساعت‌ها در رختخواب دراز بکشند قادر به مقابله با افکار خود نیستند.

گجتی هوشمند

گجت هوشمند AROMEO Sense وسیله‌ای مدرن است که هدف آن ایجاد یک محیط ایده آل برای خواب از طریق عطر درمانی، نور درمانی و صدا درمانی است. به این ترتیب ذهن شما قبل از قرار دادن سر روی بالش می‌تواند آرام باشد. این شامل سه حالت از پیش تعیین شده است که به شما کمک می‌کند تا راحت بخوابید و تمرکز کنید. این دستگاه برای تحریک مغز و بهبود روحیه کاربران آزمایش بالینی شده است.

این دستگاه کمکی برای خواب با رایحه، نور و صدا درمانی یک تجربه چند حسی است که به انتشار رایحه درمانی بدون آب متکی است؛ بنابراین، به جای پخش بو از طریق بخار آب، از فشار هوای خالص استفاده می‌کند. این روش تضمین می‌کند آنچه که استنشاق می‌کنید حاوی مواد افزودنی نیست.

بدخواب‌ها

نور درمانی شامل طول موج‌های مختلفی است که ریتم شبانه روزی مغز شما را تنظیم می‌کند. طبق گفته این شرکت، شیب‌های رنگ و انیمیشن ها، مکمل فعالیت‌های روزمره شما هستند. سرانجام، صدا درمانی شامل صدا‌های طبیعی، مراقبه‌های هدایت شده و موسیقی است. هر صدا شامل تصاویری از شگفتی‌های طبیعی است که تقریباً شما را به مکان‌های طبیعی می‌فرستد.

منبع: انتخاب

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها