مدیرکل پزشکی قانونی همدان:

۲۸۴ نفر در حوادث رانندگی استان همدان جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: در ۸ ماهه امسال و در حوادث رانندگی درون و برون شهری این استان، ۲۸۴ نفر جان خود را از دست دادند.

۲۸۴ نفر در حوادث رانندگی استان همدان جان باختند

دکتر آرتین کمالی در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: از این تعداد ۱۸۷ نفر در تصادفات برون شهری، ۳۵ نفر در سوانح درون شهری و ۳۰ نفر در مسیرهای خاکی و روستایی و مابقی در سایر محورها جان باختند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته مردی میانسال در مسیر شهر لالجین به بهار بر اثر واژگونی خودرو پراید جان خود را از دست داد، گفت: فوت ناشی از حوادث رانندگی در مدت یاد شده در مسیرهای خاکی و روستایی افزایش ۳۴ درصدی داشته است.

کمالی با بیان اینکه مسیرهای درون و برون شهری به ترتیب ۲۳ و ۳۴ درصد کاهش تلفات را در هشت ماهه امسال داشته، خاطرنشان کرد: در سایر محورها کاهش فوت رقم حدود ۲۲ درصد را نشان میدهد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان اضافه کرد: از آغاز امسال، ۶۴ زن و ۲۲۰ مرد و در مدت مشابه سال قبل ۸۹ زن و ۲۸۲ مرد در حوادث رانندگی جان باخته اند که آمارها کاهش ۲۳ درصدی فوتی‌ها را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان به تعداد مجروحان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و افزود: در هشت ماهه امسال ۴ هزار و ۲۹۳ مجروح به پزشکی قانونی این استان جهت بررسی میزان صدمات وارده در حوادث رانندگی مراجعه کرده اند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها