شیشه استین گلس؛ نحوه سفارش و چگونگی ساخت

یکی از پر استقبال ترین شکل شیشه های استین گلس، تولید شیشه شرکت کاژه گنبد شیشه ای است.

شیشه استین گلس؛ نحوه سفارش و چگونگی ساخت

کاژه با توانایی طراحی و ساخت سقف های نورگیر گنبدی شکل با این شیشه های تزئینی پروژه های بسیاری را در سطح کشور و خارج از کشور اجرا نموده است.

شیشه های استین گلس را در ایران بیشتر برای درب های ورودی و یا شیشه درب لابی استفاده میگردد. شیشه استین گلس یک شیشه دکوراتیو با کاربردهای متفاوت در بخش دکوراسیون و معماری میباشد. این شیشه های دست ساز طبق یک طرح از پیش تعیین شده توسط هنرمند بر رو ی نقشه ساخته و منتاژ میگردد. شیشه استین گلس از قسمتهای کوچکتری از شیشه های رنگی، پتینه شده و تراش خورده در کنار هم توسط یک مفتول فلزی ( لدکیم ) یکپارچه میگردد. این شیشه ها برای درب ورودی ساختمان بسیار مناسب میاشند. باید گفت که این شیشه تزئینی کاربرد های دیگری هم مثل سقف نورگیر شیشه ای ، پارتیشن شیشه ای و یا در بخشهای مختلف ساختمان به عنوان بک لایت تزئینی مورد استفاده قرار میگیرد.

گنبد شیشه ای هتل دلفین چابهار توسط کاژه با شیشه های استین گلس ساخته شده است

دراینجا برای آشنایی بیشتر با پروژه های اجرا شده با تکنیک شیشه های استین گلس گنبد شیشه ای هتل دلفین چابهار را که با این شیشه های تزئینی ساخته شده است معرفی میکنیم. این سقف نورگیر به قطر 4متر و ارتفاع 1.4 متر میباشد . این سازه دکوراتیو از 16 قسمت با نقوش همسان از شیشه های تزئینی تشکیل شده است. گنبد شیشه ای هتل دلفین چابهار بر بالای استخر وی آی پی این مجموعه نصب گردیده است. یک عکس از این گنبد شیشه ای بینظیر در زیر قرار داده شده برای بازدید ازفیلم اجرای پروژه میتوانید با مراجعه به سایت کاژه مراجعه فرمایید.

سفارش شیشه استین گلس

برای سفارش شیشه استین گلس میتوانید وارد سایت کاژه شوید و با بررسی پروژه های انجام شده و دیدن فیلم های آن در بخش فیلمهای پروژه یک طرح را که بیشتر نظر شما را جلب نموده است را انتخاب کرده و یا از مشاوران کاژه در خواست ارسال نمونه های بیشتر با طرح نقش متفاوت نمایید و سپس از بین نمونه های ارسالی یک طرح را انتخاب نمایید. برای طراحی و اجرای شیشه های استین گلس محدودیت چندانی در طراحی وجود ندارد پس خود شما هم میتوانید طرحی اختصاصی برای فضای مورد نظرتان پیشنهاد دهید.

طراحی و تولید آینه های دکوراتیو یکی دیگر از خدمات کاژه

کاژه علاوه بر تولید شیشه های تزئینی در بخشهای دیگر دکوراسیون نیز فعال میباشد. طراحی، تولید و نصب آینه دکوراتیو مثل چیدمان آینه های لوزی تراش خورده، آینه جورچین و ... هم یکی از خدمات این شرکت میباشد. استفاده از آینه در منازل، لابی های و شرکت ها بسیار مرسوم و متداول میباشد. در سنت ما ایرانی ها استفاده از آینه در بخش معماری و دکوراسیون بسیار به چشم میخورد. همینطور استفاده از آینه های پازلی، جورچین و یا نامنظم در ساختمان بسیار متداول شده، طراحان کاژه هم سعی میکنند با نوآوری و پیشنهاد طرح های جدید در این صنعت قدمی کوچک بردارند. شما میتوانید با مراجعه به بخش آینه های دکوراتیو سایت کاژه طرح ها و نمونه های بیشتری از این دست ملاحظه فرمایید.

اطلاعات تماس کاژه : 88492314 - 09121509516 - www.kajeh.com

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها