ساعدی:

آبگرفتگی معابر خوزستان با سیل سال گذشته فرقی ندارد/ دولت رسیدگی کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از وضعیت نامناسب مردم خوزستان در پی بارندگی‌های اخیر، گفت: رئیس‌جمهور در جریان این اتفاق نه تنها با مردم همدلی نکرد بلکه دستوری هم جهت رسیدگی به مشکلات نداد.

آبگرفتگی معابر خوزستان با سیل سال گذشته فرقی ندارد/ دولت رسیدگی کند

به گزارش خبر فوری ، قاسم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهرستان‌های استان خوزستان در پی بارندگی‌های اخیر، گفت: بسیاری از شهرهای استان خوزستان در چند روز اخیر بدترین روزها را پشت سر گذاشته‌اند چراکه آبگرفتگی معابر با سیل سال گذشته فرق چندانی ندارد این در حالی است که دولت هنوز به این نتیجه -که باید زیرساخت‌های خوزستان را اصلاح کند- نرسیده و صدای ضجه مردم را نمی‌شنود.

نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهرستان‌های استان خوزستان بازار و کسب و کارها را تعطیل کرد، گفت: از آنجا که خوزستان قلب تپنده اقتصاد است تمام کشور از این تعطیلی متضرر خواهد شد اما رئیس‌جمهور نه تنها با مردم همدلی نکرد بلکه دستوری هم به وزارت نیرو برای رسیدگی به وضعیت مردم نداد.

به گفته وی چندین سال است دولت قول ایجاد سیستم فاضلاب در استان خوزستان را داده و باوجود فرمان مقام معظم رهبری و موافقت ایشان با برداشت از صندوق توسعه ملی برای اصلاح زیرساخت‌های خوزستان اما هنوز قدمی از قدم بر نداشته است.

ساعدی اضافه کرد: رئیس‌جمهور نمی‌خواهد مشاهده‌گر وضع مردم خوزستان -که همچون جنگ‌زده‌ها شده‌اند- باشد و به خوزستان به‌عنوان استانی که شریان اصلی انرژی و اقتصاد است اعتبار ویژه‌ای برای ایجاد زیرساخت‌ها اختصاص نداده است.

وی تصریح کرد: مردم خوزستان یا در حال دفاع از کشور در زمان ٨ سال دفاع مقدس بوده یا درگیر ریزگردها، سیل و آبگرفتگی معابر لذا به دلیل بی توجهی دولت‌ها وضعیت بحرانی این استان تمام شدنی نیست، با این وجود هیچ اعتبار ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته نمی‌شود و دولت و رئیس‌جمهور همچنان نسبت به خوزستان بی‌تفاوت هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نهادهای نظارتی باید به مسئله ورود کرده و به مشکلات خوزستان پایان دهند چراکه مردم دیگر تحمل ندارند و از وضعیت کنونی خسته شده‌اند این در حالی است که دولت حتی در تامین آب شرب آن‌ها ناتوان است.

منبع: خانه ملت

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها