روزگار خوش ابتکار/ دستمزدهای ۲۳ تا ۷۰ میلیون تومانی برای هر گزارش در معاونت زنان ریاست جمهوری


14 آذر 1399 - 21:28
5fca78db45234_2020-12-04_21-28
در لایحه بودجه سال آینده، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای تهیه گزارش‌های نظارتی اعتبارات جالبی دریافت خواهد کرد.

تهیه هر گزارش نظارتی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی ۲۳ میلیون تومان هزینه در بردارد که مجموع این گزارش‌ها ۶۰ عدد و مجموع بودجه در نظر گرفته‌شده برای آن ۱.۴ میلیارد تومان است.

معاونت امور بانوان ریاست جمهوری برای تهیه هر یک گزارش شاخص‌های زنان و خانواده هم ۷۰ میلیون تومان بودجه خواهد گرفت. مجموع این گزارش‌ها ۵۰ گزارش و مجموع بودجه آن ۳.۵ میلیارد تومان است.

در لایحه بودجه سال آینده، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای تهیه گزارش‌های نظارتی اعتبارات جالبی دریافت خواهد کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fca78db45234_2020-12-04_21-28
14 آذر 1399 - 21:28

تهیه هر گزارش نظارتی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی ۲۳ میلیون تومان هزینه در بردارد که مجموع این گزارش‌ها ۶۰ عدد و مجموع بودجه در نظر گرفته‌شده برای آن ۱.۴ میلیارد تومان است.

معاونت امور بانوان ریاست جمهوری برای تهیه هر یک گزارش شاخص‌های زنان و خانواده هم ۷۰ میلیون تومان بودجه خواهد گرفت. مجموع این گزارش‌ها ۵۰ گزارش و مجموع بودجه آن ۳.۵ میلیارد تومان است.

منبع: نود اقتصادی

38

نظرات 48
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/9/17 -01:58

نکند باز در دولتهای بعدی هم این خانم پایه است.‌ و در حال چاپیدن خزانه.

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/9/17 -01:57

مگر در مجلس نذری پخش میکنند. چقدر دست دلوازی برای این بنیادها و نهادها بعدا میگویند مملکت پول ندارد تحریم هستیم. نه بابا لردی خرج میشود.

مورچه 3 1 پاسخ 1399/9/15 -19:59

ابتکارخانم خانم زاده چطورن هنوز درحال تحصیلات عالی هستن اخیه نمیرم براش نونی ابی داره بخوره کشور غریب واقعاسخت میگذره بهش

عباس عزت 7 1 پاسخ 1399/9/15 -18:01

خبر فوری پیام مرا که گفته بودم زن درجوانی با دوست پسر دانشگاه از دیوار سفارت بالا رفتن چهارصد شبانه روز حال کردن مزد کارشان چهل سال چپاول‌ کشور بر باد دادن عزت کشور دردنیا وتحریم وبدبختی برای ملت اما به مذاق خبر فوری حرف حق خوش نیامد چاپ نکر د این را هم چاپ نمی کنید حرف حق تلخ است ابتکارمنفور ترین آدم در ایران ودنیا

بانو 6 1 پاسخ 1399/9/15 -17:17

اگر حقیقت داشته باشد چادر برای چی سر کردی. ینی تو خودتو مسلمان وباخدا میدونی. واویلا ازاین مسلمانان

ستم‌دیده 3 1 پاسخ 1399/9/15 -16:28

یک‌دزد‌می‌دزد‌و‌تا‌انرا‌نخورده‌مجدد‌دزدی‌نمیکند‌اینها‌ چهل‌ساله‌بیست‌وچهار‌ساعته.فقط‌میدزدند شماها‌دیگه‌چه‌اشغال‌های‌هم‌هستید‌ابروی‌هرچی‌دزده را‌هم‌بردید

علی طهرانی 4 0 پاسخ 1399/9/15 -11:05

دیگه پول بیت المال شده بیت المسئولین هر کاری بخوان باهاش میکنن گزارشات بودجه هر سال رو که میبینی متوجه میشی چه بلایی سر ثروت این مملکت میاد و بودجه به جای ابادانی و ایجاد زیر ساخت و رفاه مردم کجا و چطوری هدر میشه و تازه میفهمیم وقتی میگن هر چی میتونی از اینا بکن یعنی چی یعنی نگیریمم حرومش میکنن .این تازه قسمت خوب داستان بیت المال و بودجه مملکته وقتی میری تو دستگاههای بودجه گیر و نحوه هزینه کرد ها و مدیریت بودجه شون رو که میبینی میفهمی چه بر سر مالیاتها و دسترنج مردم ما میاد.

مری 9 0 پاسخ 1399/9/15 -07:57

به ما میگن مرگ برامریکا بچه های خودشون توامریکادرس میخونن وزندگی میکنن این به نظرتون فریب و ریا نیست

وداد 6 1 پاسخ 1399/9/15 -07:45

۳.۵ ملیارد و چند گزارش . چرا در مورد مسئولین دفتر تبلیعات اسلامی حوزه علمیه قم نمی گویید که بودجه سالیانه آنها ۲۲۰ ملیارد است و حتی گزارشی کارکرد سالیانه خود را هم نمی دهند چه برسد به چند گزارش و همه بالا می کشند .

ایران آباد 4 0 پاسخ 1399/9/15 -06:53

سلام از خبر فوری ممنون بابت این خبر فقط یه زحمت اگه یه توضیح بدین آیا به جز این مبلغ دوستان معاونت امور زنان حقوق ثابتی از دولت دریافت میکنند و یا خیر و در ضمن این بودجه صرف چه مخارجی و چه تعداد افراد با چه جایگاه سازمانی و ریز فعالیت و وظایف دریافت کنندگان را بدانیم قطعا عادلانه تر و آگاهانه تر نظر میدهیم از هموطنان عزیزم خواهش میکنم از خانم ابتکار همین سوالات را بپرسیم تا ایشون نسبت به مردم پاسخگو باشند . توهین و قضاوت نکنیم سوال بپرسیم برای حل مشکل اول باید مشکل را شناخت با تشکر.

ناشناس 8 0 پاسخ 1399/9/15 -06:18

بچه ها که درامریکا هستنند خرج دارند خوب یه راهی برای بدست اوردن پول درایران باید پیدا شود که برای انها بفرستی

فقط رهبری 12 2 پاسخ 1399/9/15 -01:06

خداقوت سردبیر خبر فوری. یکم علنی کنین شاید از ماجوانان کارمند که جرعت ازدواج نداربم بااین مخارج خجالت بکشند.

M95 13 0 پاسخ 1399/9/15 -00:53

نمیدونم این خبرراپست میکنید یا نه. حدود2 سال یابیشتراست که ناهاروشام پرستاران بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان را نمی دهند به خاطر اختلاسی که درعلوم پزشکب شده.

ن 10 0 پاسخ 1399/9/15 -00:29

هیچ نگران نباشید خدا جای حق نشسته

شهریار شاهان 10 0 پاسخ 1399/9/15 -00:16

خوب این پولو به من بدید .گزارشاتی می نویسم از اونا بهتر

ناشناس 19 0 پاسخ 1399/9/15 -00:15

وقتی اینقدر پررو هست که از سفارت بالا رفته و بچش سی ساله ساکن امریکاست با پول این ملت خوب معلومه که خودش هم در منصب دزدی انجام وظیفه میکنه

اقتصاددان 16 0 پاسخ 1399/9/15 -00:13

ما‌با‌دزدان‌ساده‌روبرو‌نیستیم‌بلکه‌با‌تبهکاران‌بین‌المللی طرف‌هستیم‌مبارزه‌سختی‌در‌پیش‌است

هاشمی 20 2 پاسخ 1399/9/14 -23:41

دردوبلا ازاین بدتر که ابرویشان هم پیش خدا رفته وهم خلق خدا شما نگاه کنید هیچکس در ایران نیست که اینها رالعن نکند بلکه همه مردم دارند این دزدان حرامخوار را لعن میکنند جالب این جاست از خاتمی گرفته تا روحانی دولتش باز هم دارند عوامفریبی میکنند ولی اینرا بدانید آهای خدمت گذاران آمریکا و انگلیس شما منفور ملت ایران هستید وهرکس تاریخ شما را بخواند شما لغت میکند یعنی ملعون ابدی شدید دزدان بی همه چیز

یکی از مردم 1399/9/15 -00:31

شما ه داری با مثلا همزبانی برای اصولگراها رای جمع میکنی!!!...اینو بدون برای مردم همه اینها یی هستن پس بیخودی اونهارو به مردم قالب نکن همشون سرو ته یه کرباسند..

موسوی 16 0 پاسخ 1399/9/14 -23:35

خدایا موندم آون دنیا چجوری بابد جواب پس بدن،،، به خدای احد و واحد من لحظه ای در بیداری نیست که از یاد مرگ و وحشتش غافل بشم و نترسم ولی اینا چقدر ررررررر خوشند،،، اما از امشب دیگه با خوندن این مطالب میخوام از مرگ نترسم،،، چون حق الناس گردنم نیست،،، کسی باید بترسه که بیت آلمال رو خورده باشه نه منه بدبخت

بهارک 1399/9/15 -02:01

چراااا. تو. اون دنیا. انشاالله. تو همین. دنیا تقاص پس بدن

وکیل 27 1 پاسخ 1399/9/14 -23:28

چقدر این زن خودش و افکار و اعمالش تنفر آمیزه

کاربر ناشناس 1399/9/16 -04:39

هر چه بگندد نمکش می‌زنند وای به روزی که بگندد نمک. سرکار خانم ابتکار اگر کسی هم نفهمد آیا به خودت جوابی داری بدی!!!!!

حسن 20 0 پاسخ 1399/9/14 -23:22

به هر حال زندگی تو آمریکا خرج داره خوب، تازه خودشم چند ماه دیگه می خواد بره پیش پسر و شوهرش تو آمریکا باید یه پس اندازی داشته باشه!

سید 21 0 پاسخ 1399/9/14 -23:03

مگه حیف و میل بیت المال شاخ و دم داره

نادر 29 1 پاسخ 1399/9/14 -22:59

خب همین جوری خرج آقازادش رو تو آمریکا میده دیگه!!! تا ایران رو غارت نکُکُنیم آروم نمیگیگیریم !!!

بهروز 1399/9/14 -23:08

آقازاده وهمسرشان داره ادامه تحصیل میدهند شایعه نکنید

نادر 1399/9/14 -23:14

آقا بهروز منظورم همون خرج ادامه تحصیلشون بود دیگه شایعه نکردیم !!!! ادامه تحصیل تا قیام قیامت !!!

ناشناس 1399/9/15 -00:16

آقا بهروز طرف عقب مونده ذهنی هم بود تا حالا درسش تموم شده بود الان سی ساله ایشون دارن درس میخونن

یکی از مردم 25 1 پاسخ 1399/9/14 -22:56

حرومتون باشه...امیدوارم دردو بلا بشه بیافته به جونتون

یک فارغ التحصیل جویای کار پسر 17 0 پاسخ 1399/9/14 -22:49

گوشت رو به گربه دادن بعدش این از بین بردن بیت الماله مثلا با این بودجه چه کاری واسه زنها می کنن ؟؟

ناپیدا 1399/9/14 -23:16

چرا همش سنگ زن ها رو تازگی به سینه می زنین مردها که چهل ساله زیر فشار و سختی و بیکاری و زندان به خاطر مهریه الکی هستن و تمام بار زندگی به دوش مردان است چرا کسی نیست از حق مردان دفاع کنه

ریزه میزه 16 2 پاسخ 1399/9/14 -22:48

این همان گلابی برجام دولت حسن کلیدست برسفره دولتیان .مردم ببینیدکه دزدان بانام دولت تدبیرچگونه بیش از 7سالست جیب مردم راخالی کرده و میکنندو...

ازادی وطن 16 0 پاسخ 1399/9/14 -22:41

چه پولهای اینها زن ومردشون غارتمون میکنند بابا مگه ارث پدرتونه دزدهای خیانتکار هرکدام یه دکه زدن یجای دولت پول مردم راغارت میکنند خدایا خودت این قوم ظالم نابودکن چرک وخون میخورید خدایا ریشه ظلم را درایران بخشکان امین

یه ایرانی 1399/9/14 -23:00

کاش همه مردم ایران اون موقع از دیوار سفارت بالا میرفتن تا الان این مدلی جیره مواجب بگیرن!!!!!!!!!!!!!!

ستم‌دیده 13 0 پاسخ 1399/9/14 -22:37

بنده‌خدا‌روز‌اول‌با‌بالا‌رفتن‌از‌دیوار‌گفت‌کیست‌وچه‌حرفه‌ای دارد‌ما‌نفهمیدیم‌فکر‌کردیم‌بخاطر‌اسلام‌ومسلمین‌است

هه‌هه 1399/9/14 -22:47

مقصر‌ما‌هستیم‌که‌دزدانبر‌خود‌حاکم‌کردیم

ستمگر 1399/9/14 -23:17

مشت نمونه خروار است این که یک آدم پیش پا افتاده است خانه از پای بست ویران است

ممد 24 0 پاسخ 1399/9/14 -22:28

به زودی امثال شماها به زباله دان تاریخ می پیوندید

حمید 25 0 پاسخ 1399/9/14 -22:22

مرگ بر معاون دروغگوی دولت

کاربر ناشناس 1399/9/14 -22:36

بالاخره این دولت میخواد روزهای آخر یک تدبیر و امید بخرج بده و یک مسابقه بخور بخور به نحو احسن برگزار کنه چون ممکنه دیگه فرصتی برای جبران مافات پیش نیاید،

بب 17 0 پاسخ 1399/9/14 -22:18

چقد حسودین سهم خودشو از انقلاب میگیره اخه بچه هاش تو فرنگ لازم دارن طفلکی تازه روز قیامت هم خودش جواب شهدا و امام رو میده به شما چه مربوطه اصلا دوست داره تا ابد در جهنم باشه

یکی از مردم 1399/9/14 -22:58

شما ساده ای فکر میکنی با 60-70 میلیون توممممممممممممن بچه هاشون دارن تو آمریکا مثل پادشاهان زندگی میکنن!!! اینها پول تو جیبی نوه هاشون هم نیست!!! پولهای میلیارد دلاری که یه دفعه با شعبده بازی غیب میشه از اونجا سر درمیاره!!!

هه‌هه 1399/9/15 -16:20

کدوم‌جهنم‌وبهشت‌الکی‌بابت‌دلخوشی‌وگول‌زدن‌مردم یک‌حرفی‌زدند‌بهشت‌در‌لس‌انجلس‌است

ارسلان 20 0 پاسخ 1399/9/14 -22:05

بیچاره جوانان بیکار وفاقد بیمه !!!چقدر ما سنگ اینهارا به سینه می زدیم!!!حالا به فرزندان بیکار مان چه بگوییم؟؟؟ حتی به جوانان بیکار وفاقد بیمه کمک معیشتی کرونایی هم نمیدهند .به علت اینکه پدر یا مادرشان حقوق ناچیز ثابت دارند . مگر پسران بیش از 30سال فارغ التحصیل بیکار هنوز باید از والدین پول بگیرند ؟؟؟

منصف 6 17 پاسخ 1399/9/14 -21:57

یعنی فقط در دولت این موضوعات هست؟ در نهادای دیگه نیست؟ انصافم خوبه.

سپهر 27 0 پاسخ 1399/9/14 -21:47

روزی که از دیوار سفارت آمریکا هم بالا میرفتی فکرشو نمی کردی با سر بیافتی توعسل !!!!

داروغه 26 0 پاسخ 1399/9/14 -21:40

حرومتون باشه

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد