بی انصافی در بحث آبگرفتگی اهواز نکنیم/بخش قابل توجهی از 57 نقطه بحرانی اصلاح شد

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نسبت به آبگرفتگی اهواز، نمی‌توانیم انصاف را لحاظ نکنیم و دیدیم که از ۵۷ نقطه بحرانی که شناسایی شده بود، بخش قابل توجهی اصلاح شد

بی انصافی در بحث آبگرفتگی اهواز نکنیم/بخش قابل توجهی از 57 نقطه بحرانی اصلاح شد

حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز که دلیل وضعیت کرونا با یک جمع محدود و در مسجد رضوان برگزار شد اظهار کرد: اگر دولتمردان ما به این آیه من یتق الله عمل می‌کردند، خیلی از مشکلات حل می‌شد، خداوند گاهی بن بست‌هایی مقابل انسان قرار می‌دهد، که نتیجه‌اش باید تقوا و توکل به خدا باشد.

وی ادامه داد: به‌جای استیضاح فرد، باید به استیضاح جریان بپردازیم، همان‌هایی که می‌خواهند نظام را ناتوان نشان دهند، دلار و طلا و بورس را هم دستاویز قرار دادند، دلار را برخی داخلی‌ها با رای آوردن رئیس جمهور آمریکا پایین آوردند و با موضع گیری انقلابی مجلس، کمی بالا بردند تا بگویند همه کارها و رفتارهای شما باید با هماهنگی ما باشد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه آنقدری که در سختی‌ها فرصت برای گشایش هست در مواقع عادی نیست خاطر نشان ساخت: برخی مسئولین شدیدا وابسته به غرب هستند و بسیاری از فرزندانشان نیز در کشورهای دیگر هستند.

وی در پایان با اشاره به آبگرفتگی برخی مناطق محدود اهواز تاکید کرد:نسبت به آبگرفتگی اهواز، نمی‌توانیم انصاف را لحاظ نکنیم و دیدیم که از ۵۷ نقطه بحرانی که شناسایی شده بود، بخش قابل توجهی اصلاح شد، خداوند به همه مسئولینی ‌که برای مردم تلاش می‌کنند توفیق بدهد.

منبع: فارس

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حاج محمد
    0

    حاج آقا ،ما بی انصاف نیستیم ،،،شما ها انصاف ندارید

  • پرنیا
    0

    یه عده هم آسایش مردم تواین دنیا گرفتن هم عاقبت به خیری خودشون تو اون دنیا

  • رضا.
    0

    حاج آقا موسوی فرد من همشهری شما هستم اگر مایل هستید میتوانید روز بارانی صدها منطقه آبگرفته را نشان دهم. کاش مشخص میشد وام بانک جهانی برای سیستم آب فاضلاب که به چند کلان شهر تعلق گرفت و همگی به سرانجام رسید به جز اهواز چه شد؟ متاسفانه هر سال شاهد آبگرفتگی شهر هستیم و از طرفی فاضلاب کما فی السابق به کارون سرازیر است. آیا این سزاوار مرکز استانی است که عمده درآمد ارزی کشور مدیون همین استان است و در 8 سال جنگ هم بیشترین صدمات را متحمل شد.کافی است یه نگاه اجمالی به شهرهای مشهد و تبریز و شیراز و اصفهان داشته باشیم و با اهواز قیاس شود باعث تاسفه اهواز بیشتر به کلان روستا شبیه است تا کلان شهر.

  • بسه دیگه
    0

    چهل ساله که دارین مملکت داری میکنین و نفت گاز و معادن دستتون هست . این شده وضعیت کشور که دو روز بارون میاد همه جاها رو آب برمیداره ! فقط بلدین به دختر پسرها گیر بدین و آداب طهارت رو تکرار کنین

  • علی
    0

    آقا یه سوالی دارم..... اصلاً چرا باید مسولان بیخیال بشن تا عمق آب به یک متر برسه؟؟؟!!!! و چرا از همون اول بارش بفکر نیستن که اینجوری زندگی اهوازیها آب نبره؟ اصلا این دیگه کاری نداشت که سخت نبود که هزینه نمیخواست که. پس چرا چرا چرا

  • mohsen
    0

    اهواز با دبی مقایسه کنید دو تاشون شهرهای نفت خیزی هستند ولی یکیش مثل بهشت و اون یکی مثل جهنم چرا؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها