قرار شیطانی زن جوان تهرانی با پسر نوازنده در خانه اش / آرش چاقو به دست همه کار کرد

کارگر جوان در نقش یک نوازنده در اینستاگرام با زن جوانی آشنا شد و در خانه زن جوان نیت شیطانی خود را به اجرا گذاشت و طلاهای طعمه اش را به سرقت برد.

قرار شیطانی زن جوان تهرانی با پسر نوازنده در خانه اش / آرش چاقو به دست همه کار کرد

چندی قبل زن جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای شیطانی پسر جوانی که اقدام به تجاوز و سرقت کرده بود پرده برداشت.
زن جوان در تحقیقات به بازپرس پرونده گفت: چندی پیش با پسر جوان و شیک پوشی در اینستاگرام آشنا شدم و بعد از مدتی به او علاقه مند شدم و همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه یک روز در نبود اعضای خانواده ام و با توجه به اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا به رستوران یا کافی شاپ نمی رفتیم تصمیم گرفتم او را به خانه مان دعوت کنم.

وی افزود: پسر جوان ادعا می کرد که هنرمند و نوازنده است و وقتی با او را به خانه مان دعوت کردم قرار شد تا سازش را با خودش بیاورد و تا آن روز به رفتارهای آرش شک نداشتم.

الناز ادامه داد: دلهره عجیبی داشتم تا اینکه زنگ خانه به صدا در آمد، آرش با چهره ای آراسته و لباس شیکی که به تن داشت پشت در خانه بود که در را برایش باز کردم و آرش وارد خانه شد.

اقدام شیطانی در خانه زن جوان
این زن جوان عنوان کرد: دقایقی گذشت و وقتی پیگیر ساز و نوازندگی اش شدم ادعا کرد که فراموش کرده و سپس موضوع را عوض کرد تا اینکه ناگهان آرش را با چاقوی بزرگی که در دست داشت پیش روی خودم دیدم.

الناز ادامه داد: آرش با چاقو مرا تهدید کرد و پس از اجرای نیت شومش اقدام به سرقت طلاها و پول هایم کرد و سپس پا به فرار گذاشت. در فکر شکایت بودم که آرش با من تماس گرفت و ادعا کرد که از آن صحنه های سیاه تجاوز شیطانی فیلمبرداری کرده و اگر به پلیس یا کسی حرفی بزند اقدام به انتشار آن در فضای مجازی می کند.

زن جوان گفت: پسر شیطان صفت در تهدیدهایش ادعا کرده بود که زنان دیگری را به همین شیوه هدف سرقت و تجاوز قرار داده و از آنها نیز فیلمبرداری کرده است و کسی از او شکایت نکرده است.

دستگیری جوان شیطان صفت
تجسس های پلیسی برای دستگیری آرش کلید زده شد و ماموران در تحقیقات ابتدایی موفق شدند شماره پلاک خودروی او را به دست آوردند و در ادامه با در اختیار داشتن عکس آرش که در صفحه اینستاگرامش بود تحقیقات پلیسی آغاز شد.

کارآگاهان در ادامه اطلاع پیدا کردند که آرش کارگر یک ساختمان نیمه کاره است و همین سرنخ کافی بود تا ماموران برای دستگیری وی به ساختمان نیمه کاره بروند اما ماموران با حضور در محل کار آرش پی بردند که این جوان چند روزی است که با گرفتن مرخصی به شهرشان رفته است.

کمین پلیس برای پسر شیطان
کارآگاهان در این مرحله با اطلاعات به دست آمده متوجه شدند که آرش به زودی به محل کارش باز می گردد در همین راستا تیمی از ماموران در نزدیکی ساختمان نیمه کاره کمین کردند تا اینکه آرش روز دوشنبه 10 آذر ماه به محل کارش بازگشت و ماموران قبل از اینکه پسر جوان از مراجعه پلیس به محل کارش اطلاع پیدا کند وارد عمل شده و جوان شیطان صفت را دستگیر کردند.

آرش پس از دستگیری در اعترافاتش گفت: وقتی با زن جوان آشنا شدم به او علاقه مند شدم و مدتی با هم در ارتباط بودیم تا اینکه به خانه اش دعوت شدم، وقتی داخل خانه رفتم برق طلاهایش مرا وسوسه کرد و در یک لحظه چاقو را از جیبم بیرون کشیدم و پس از سرقت طلاهایش او را هدف تجاوز قرار دادم.

پسر جوان در خصوص فیلم سیاه به بازپرس پرونده گفت: الناز نخستین زنی بود که دست به سرقت طلاهایش زدم و در گذشته با کسی در ارتباط نبودم و ماجرای فیلمبرداری یک داستان خیالی بود که الناز از من شکایت نکند. پس از اجرای نقشه ام به شهر خودمان رفتم و با فروش طلاها نزدیک به 11 میلیون تومان پول به دست آوردم که بخشی از آن را بابت بدهکاری ام پرداخت کردم و با بقیه آن لباس مارکدار خریده و خوشگذرانی کردم.

بنا بر این گزارش، بازپرس پرونده دستور داد تا تحقیقات در خصوص دیگر جرائم احتمالی متهم آغاز شود و آرش در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • عرفان
    0

    خوب اینم از اسیب های اینساگرام هست دیگه وخاک توسر دختر های که به پسرها اعتماد میکنن

  • علی گاوه
    0

    پسره اگه چاقو هم نمیکشید دختره کارش را راه مینداخت اصلا برا همین دعوتش کرده ولی اون نامردی کرده برا طلا اگه این کار را نمیکرد روزی یه بار ......

  • کاربر ناشناس
    0

    پسرشیطان صفت..

  • محمد
    0

    الان تقصیرکیه زنک یا پسرک خوب خودش خواسته که دعوتش کرده خانه دیگه اعتراضش مال چیه اها بخاطر ناموسش نیست طلاگرانه لامصب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها