اعتراف وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی به شناسایی و تعقیب شهید فخری‌زاده

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که این رژیم محسن فخری‌زاده را شناسایی و سپس تعقیب کرده و مدعی شد که فهمیده‌اند وی در حال انجام چه کارهایی است.

اعتراف وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی به شناسایی و تعقیب شهید فخری‌زاده

الی کوهن گفت: به نظر من دانشمندان هسته ای ایران با آرامش نمی‌خوابند، آن ها می دانند که اتفاقات این هفته ممکن است برای هر یک از آن ها رخ بدهد.

وی اعتراف کرد که فخری زاده را شناسایی سپس تعقیب کردیم و فهمیدیم که درحال انجام چه کارهایی است.

کوهن مدعی شد که شهید فخری زاده در پروژه ای فعالیت داشت که خاورمیانه و تمام جهان را به خطر می انداخت.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی تأکید کرد: برای ما روشن است که ایران با تمام توان تلاش خود را خواهد کرد تا به سلاح هسته ای دست یابد، اما اسرائیل هیچ گاه به آن اجازه نمی دهد که این کار را انجام دهد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ی ط
    0

    ایران اگر بخواهد سلاح هسته ای درست کند اسرائیل سگ کی باشه. دانشمندان ما راحت میخوابند این اسرائیل هست که راحت نمیخوابد.ایران خواب را از چشم اسرائیل برداشته. بزودی موشکهای ساخته خواهد شد شاید به اسم فخری زاده آن وقت ........

  • بینام
    0

    اسراییل بادوتاموشک محومیشودانتقام سخت درانتظارش است

  • محمدی
    0

    حروم زاده ی آدم کش کمی دندون به جگر بزار حتماً به غلط کردم غلط کردم خواهی افتاد همانطور که نتانیاهو به تیم اوباما التماس می کرد ترا خدا سفارش مارو به ایران بکنید.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      با این ترور و شهید کردن افراد خاص مبتکران قویتر میشوند سیستم هسته‌ای بومی میشود خیالتان راحت شماها اروم و قرار ن دارید اقای نتانیاهو خبرای زیادی اینروزها در پیش هست

  • ایرانی ب
    0

    به اندازه موجودتت ماست بخور شماها هنوز شبها میترسید دستشوی برید یه کوچولو تحمل کن روشنته میکنیم اما من‌ هم برایت هفته خوبی پیش بینی میکنم تمام بدهایی رو زمین بنامتان‌معنی میدهد

  • منصف
    0

    صهیونیست حرامزاده علیغرم اینکه از برخی مسئولین سست عنصرمان دل شکسته ایم،ولی شما بی شرفهای آدم کش راه دیگری جز فرار به سمت دریا همچون فرعون ندارید این را توی اون گوشهای کرت فرو کن شب دراز است وقلندر بیدار شما تاب و توان دو موشک را ندارید به نقشه کشورغصبی وساختگیت نگاه کن بی شعور آن موقع رجز بخوان،بیادبیار وقتی سربازانت از ترس کماندوهای حزب اله گریه می‌کردند وشلوارهای خودشونو خیس میکردند!!!!!

  • فلانی
    0

    این غاصب اگر می‌ترسید که به این راحتی اعتراف نمی کرد تازه تهدید هم کرده که دانشمندان ما این هفته خواب آرام ندارند.این یعنی ترورها در راه هست مسعولین عزیز بیشتر پاسداری کنید

  • شیری
    0

    بی وجود ترسو کل مساحت سرزمین کثیفت به انداز یک استان ایران نیست،بی وجود، ایران اگه بهت حمله کنه که یک شبه شوخمت میزنه .بدبخت تو باید همیشه آویزون این واون باشی چون عددی نیستی ووجود نداری.شب دراز است و قلندر بیدار.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها