طرح مجلس، ابزاری برای ناکام گذاشتن پروژه مشترک «نتانیاهو- بایدن»

«حذف فیزیکی نخبگان هسته ای» و «پروژه دائمی کردن محدودیت های هسته ای برجام و کلید زدن برجام موشکی و منطقه ای» در یک پازل تعریف می شود.

طرح مجلس، ابزاری برای ناکام گذاشتن پروژه مشترک «نتانیاهو- بایدن»

دولتمردان در سالهای اخیر بارها به بی دستاوردی برجام اذعان کرده اند. یکی از علت های بی دستاوردی برجام این بود که آمریکا و تروئیکای اروپایی به این ادراک رسیده بودند که هر بلایی بر سر توافق هسته ای بیاورند، در این سو از طرف دولت پاسخ قاطع و متقابلی دریافت نخواهند کرد.

به عبارت دیگر «دستگاه محاسباتی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان» به یک نتیجه قطعی رسیده بودند و آن اینکه دولت روحانی تا اطلاع ثانوی تعهدات خود را طبق برجام ادامه داده و به اقدام متقابل روی نمی آورد.

پروژه مشترک «نتانیاهو- بایدن»

ترامپ و بایدن و پمپئو و اوباما و کلینتون و ماکرون و جانسون و مرکل در پی آن هستند تا محدودیت های هسته ای ایران را دائمی کرده و صنعت موشکی و قدرت منطقه ای ایران را نیز به توافق هسته ای ضمیمه کنند.

رژیم جعلی و غاصب اسرائیل نیز همراستا و هماهنگ با دموکرات ها و جمهوری خواهان آمریکایی و تروئیکای اروپایی پروژه جنایتکارانه و ددمنشانه «حذف فیزیکی نخبگان هسته ای» را با پشتیبانی ویژه آمریکا دنبال می کند.

در همین راستا دولت اوباما- به معاون اولی جو بایدن- در ترور چندین تن از دانشمندان هسته ای ایران از جمله دکتر مجید شهریاری شریک اسرائیل بود. در روزهای گذشته نیز دولت ترامپ در ترور دکتر محسن فخری زاده شریک رژیم صهیونیستی بود.

منبع: مشرق

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    این طرح مجلس بسیار غلط و بیسوادی بود

  • کاربر ناشناس
    0

    اصلاح طلبان شروع کردن به فحاشی علیه حق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها