کلنگ ساخت خط دو مداره ۲۳۰ کیلو ولت زاهدان-میرجاوه به زمین زده شد

کلنگ ساخت خط دو مداره ۲۳۰ کیلوولت زاهدان-میرجاوه برق منطقه‌ای سیستان‌ و بلوچستان امروز پنجشنبه با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، استاندار و جمعی از مسوولان این استان به زمین زده شد.

کلنگ ساخت خط دو مداره ۲۳۰ کیلو ولت زاهدان-میرجاوه به زمین زده شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان‌ و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهارداشت: این خط دو مداره به طول ۱۵۰ کیلومتر در محل پست ۲۳۰ کیلوولت پرواز زاهدان انجام شد.

علیرضا پرنده مطلق بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ۱۶۰ میلیارد تومان است.

وی به مزایای این طرح اشاره کرد و افزود: تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه، کمک به توسعه صنایع در سال جهش تولید و ارائه زیر ساخت مناسب جهت افرایش صادرات برق به کشور پاکستان از جمله مزایای این پروژه است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: این پروژه تا سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و هیات همراه دیروز /چهارشنبه/ وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد.

وی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسوولان دستگاه‌های اجرایی این استان قرار گرفت.

این سفر ۲ روزه به منظور افتتاح پروژه‌های صنعت برق سیستان و بلوچستان در هفته سی ام پویش «هر هفته الف-ب-ایران» انجام شده‌ است.

مراسم پویش «هر هفته الف-ب-ایران » امروز پنجشنبه به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهوری در سه استان سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان رضوی انجام خواهد شد.

۱۵ پروژه به ارزش یکهزار و ۴۲۸ میلیارد تومان به صورت همزمان در شهرهای زاهدان، زابل، ایرانشهر سراوان و نیکشهر افتتاح خواهد شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها