بیش از ۵۱۰۰ خودرو در کرمانشاه اعمال قانون شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ۵۱۱۱ دستگاه خودروی متخلف از ابتدای طرح محدودیت و ممنوعیت ترددها تا پایان روز یازدهم اعمال قانون شدند.

بیش از ۵۱۰۰ خودرو در کرمانشاه اعمال قانون شدند

سرهنگ فضل‌الله شیری اظهار داشت: 4550 مورد از اعمال قانون‌های صورت گرفته مربوط به خودروهایی می‌شود که در ساعات ممنوعیت تردد (21 تا 4 بامداد) به هشدار پلیس بی‌توجه بوده و تردد داشته‌اند.

وی با بیان اینکه 366 مورد دیگر نیز مربوط به خودروهایی است که به شهرهای قرمز ورود کرده‌اند افزود: 195 مورد اعمال قانون نیز مربوط به خودروهایی است که وارد شهرهای نارنجی استان شده‌اند.

شیری عنوان کرد: در 11 روزی که از اجرای طرح می‌گذرد 893 دستگاه خودرو نیز به خاطر نداشتن پلاک یا مخدوش بودن آن جریمه و 213 دستگاه خودرو نیز در این راستا توقیف و روانه پارکینگ شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه افزود: در این مدت همچنین 10 دستگاه خودرو نیز که از آغاز طرح اقدام به جعل پلاک کرده بودند شناسایی و ضمن اعمال قانون توقیف شدند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای این طرح 21 هزار و 171 دستگاه خودرو نیز تذکر لازم جهت خروج از شهرهای قرمز و نارنجی و عودت به مقصد را دریافت کرده‌اند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها