وزیر آموزش و پرورش:

آموزش در مناطق نارنجی غیرحضوری است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش در مناطق نارنجی غیرحضوری است گفت: با این حال، در مناطق نارنجی مدارس با حضور مدیر و حداقل کادر اجرایی، فعال بوده و بر فرآیند آموزش‌های حضوری نظارت خواهند کرد.

آموزش در مناطق نارنجی غیرحضوری است

محسن حاجی‌میرزایی تاکیدکرد: با این حال، در مناطق نارنجی مدارس با حضور مدیر و حداقل کادر اجرایی، فعال بوده و بر فرآیند آموزش‌های حضوری نظارت خواهند کرد.

حاجی میرزایی تصریح کرد: دانش آموزان امروز، مدیران بخش‌های مختلف فردای جامعه هستند؛ بنابر این هرچقدر دانش آموزان سالم‌تر و توانمندتری داشته باشیم، می‌توانیم جامعه سالم‌تری داشته باشیم

وی با بیان اینکه هرچند آمار اعتیاد در مدارس نسبتاً پایین است اما خطر بسیار بزرگی است، اظهار کرد: طرح یاریگران زندگی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر در آموزش و پرورش با هدف افزایش آگاهی و توانمندی والدین، طراحی و در حال اجراست.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این طرح در زمان حاضر به دلیل ملاحظات بهداشتی مختص شرایط کرونایی در بستر شبکه شاد ارائه می‌شود.

حاجی میرزایی ادامه داد: محتوایی در این زمینه تولید شده و در کانال‌های شبکه شاد بارگذاری شده است و در اختیار دانش آموزان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرد.

وی در پایان تاکیدکرد: بخش مهم طرح یاریگران زندگی دانش آموزان هستند که در آن گروه هم‌سالان از یکدیگر مراقبت می‌کنند و آگاهی‌هایی را دریافت می‌کنند تا بتوانند به دوستانشان کمک کنند.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    پیچیدن یک نسخه کرونایی برای کل کشور درست نیست در بعضی مناطق روستایی و عشایری خبری از کرونا نیست در این مناطق امور زندگی به روال عادی است مدارس هم می توانند فعالیت کنند تا بچه ها آواره کوه بیابان برای اینترنت نشوند

  • بی نام
    0

    بنده خدا فقط دو هفته میشه که محدودیت گذاشتید دوباره شروع کردید آمار که همش دروغه چرا با جان مردم بازی می کنید کل کشور قرمز قرمزه این چیزایی که شما میگید همش دروغه چند وقت دیگه دوباره میگی مدارس باز بشن.چرا میخواهید بچه های مردم رو به پیشواز مرگ ببرید.خدا ازتون نگذره...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها