تاسیسات گردشگری گیلان آماده پذیرش بیماران کرونایی

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: تاکنون ۴۲ واحد گردشگری گیلان آمادگی خود را برای پذیرش بیماران کرونایی در حال نقاهت و استراحتگاه کادر درمانی کشور اعلام کرده‌اند.

تاسیسات گردشگری گیلان آماده پذیرش بیماران کرونایی

مسعود حلاج‌پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای بند دو مصوبات پنجاه و ششمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان گیلان، در راستای دستورالعمل وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت واحدهای اقامتی به منظور نقاهتگاه بیماران کرونایی و استراحتگاه کادر درمانی کشور این امر در دستورکار اداره‌کل میراث فرهنگی قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گیلان ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی بی وقفه کادر درمانی کشور مخصوصا استان گیلان از احصا اطلاعات واحدهای گردشگری مشمول این طرح خبر داد و گفت: طی مذاکرات صورت گرفته با واحدهای حائز شرایط این طرح تا تاریخ ۱۱ آذر ماه، ۴۲ هتل با ظرفیت ۷۵۵ اتاق و ۲۳۲۹ تخت آمادگی خود برای پذیرش بیماران کرونایی در دوران نقاهت را اعلام کردند.

حلاج‌پور تصریح کرد: این واحدها شامل ۲۰ هتل، ۶ هتل آپارتمان و ۱۶ مجتمع گردشگری هستند؛ امید است با همکاری همه جانبه از سوی مردم فهیم و وظیفه شناس و مسئولین خستگی ناپذیر استان موفق به کنترل شیوع این ویروس شده و روزهای بهتری را شاهد باشیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها