فرماندار قزوین:

محدودیت‌های کرونایی در قزوین یک هفته تمدید شد

فرماندار قزوین گفت: با توجه به قرمز ماندن وضعیت کرونایی شهرستان قزوین محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان به مدت یک هفته تمدید شد و از ۱۵ تا ۲۱ آذرماه محدودیت‌های کرونایی در قزوین اعمال می‌شود.

محدودیت‌های کرونایی در قزوین یک هفته تمدید شد

محمد شفیعی از تمدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان قزوین به مدت یک هفته خبر داد و اظهار داشت:‌ با توجه به قرمز ماندن وضعیت کرونایی شهرستان قزوین محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان به مدت یک هفته تمدید شد و از 15 تا 21 آذرماه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی ادامه پیدا خواهد کرد و نحوه اجرای محدودیت‌ها مانند قبل خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به مراجعه زیاد هم‌ استانی‌های برای اخذ مجوز تردد بین استانی و بعد از ساعت 21 گفت:‌ در طول 11 روز گذشته از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی 7319 نفر متقاضی اخذ مجوز تردد خارج از آیین‌نامه ستاد ملی مقابله با کرونا داشتیم که بعد از بررسی کارشناسی صورت‌گرفته فقط برای 1426 نفر مجوز تردد صادر شد.

چه کسانی در اولویت صدور مجوز تردد هستند؟

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای شهرستان قزوین با بیان اینکه اولویت اصلی ما برای صدور مجوز تردد بیماران هستند اضافه کرد: برای افراد بیمار و همراهان آنها که برای معالجه بیماری از قزوین بخواهند از قزوین به هر نقطه‌ای از کشور بروند، مجوز صادر می‌کنیم تا هیچ‌ گونه محدودیتی برای پیگیری و انجام امور درمانی خود نداشته باشند.

شفیعی ادامه داد: اولویت بعدی ما برای صدور مجوز تردد کسانی هستند که برای پیگیری پرونده‌های دادگاهی و حقوقی خود باید به استان‌هایی مانند تهران، البرز و استان‌های شمالی کشور بروند.

6 نقطه مواصلاتی قزوین مسدود می‌شوند

فرماندار قزوین همچنین از مسدود شدن 6 نقطه و محور مواصلاتی شهر قزوین خبر داد و افزود: 6 مسیر خروج از شهر قزوین شامل جاده باراجین، خروجی آزادره قزوین-زنجان به سمت باراجین (لاین شمالی کنارگذر)، خروجی آزادراه قزوین-زنجان به سمت میدان شورا (لاین جنوبی کنارگذر)، خروجی آزادراه قزوین-زنجان به سمت اسماعیل‌آباد (لاین شمالی کنارگذر)، رمپ خروجی لاین جنوبی سرپل میرزا به سمت قزوین، لوپ خروجی لاین شمالی کنارگذر سرپل میرزا به سمت قزوین از امشب مسدود خواهند شد.

شفیعی ادامه داد: با توجه به ادامه یافتن محدودیت‌های کرونایی در شهرستان قزوین بنا داریم که در صورت امکان برخی خروجی‌های دیگر شهر قزوین را هم مسدود کنیم که البته برای این کار منتظر برگزاری نشست شورای ترافیک و حمل‌ونقل ستاد مقابله با کرونای استان هستیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها