کنایه سرمربی طارمی به «گواردیولا»/ من هم بودم ناراحت می‌شدم!

سرمربی تیم فوتبال پورتو در واکنش به ناراحتی سرمربی منچسترسیتی گفت: اگر من هم بودم ناراحت می‌شدم.

کنایه سرمربی طارمی به «گواردیولا»/ من هم بودم ناراحت می‌شدم!

در یکی از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در گروه C، شب گذشته تیم پورتو پرتغال برابر منچسترسیتی انگلیس به نتیجه تساوی بدون گل رسید. پورتو با این نتیجه و با توجه به باخت المپیاکوس یونان مقابل مارسی فرانسه، صعودش به همراه سیتی به دور بعد را قطعی کرد.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو که در بازی رفت پورتو با سیتی چالش‌هایی با «پپ گواردیولا» سرمربی حریف داشت، بعد از این بازی باز هم به او کنایه زد.

گواردیولا پس از دیدار شب گذشته درباره اینکه پورتو به نتیجه تساوی راضی بوده است، گفت: از مربی آنها بپرسید. ما برای بردن به اینجا آمده بودیم. می‌خواستم برنده شویم و شایستگی اش را هم داشتیم اما در فوتبال چیزی که در نهایت می‌ماند، نتیجه است.

وی سپس به طعنه نسبت به تاکتیک تیم پورتو افزود: ما برای برد آمده بودیم ولی گلزنی به تیمی که با ۸ یا ۹ بازیکن در محوطه جریمه دفاع می‌کند کار سختی است. هرچند ما خوب بازی کردیم. تمرکزمان از الان روی بازی‌های لیگ انگلیس است.

این اظهارات گواردیولا از سوی کونسیسائو بی جواب نماند. خبرنگاران از کونسیسائو درباره ناراحتی گواردیولا از کسب این نتیجه تساوی برابر پورتو سئوال کردند و سرمربی پورتو با کنایه گفت: اگر من هم تیم و بودجه‌ای که گواردیولا دارد در اختیار داشتم و برنده نمی‌شدم، قطعاً ناراحت می‌شدم.

سرمربی پورتو سازماندهی دفاعی تیمش در این مسابقه را ستایش کرد و گفت: با شایستگی به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتیم. لحظات خوبی در سازمان دفاعی تیم رقم زدیم.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو نیمکت نشین بود و حتی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین نشد.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها