صالح میرزا آقایی بازیگر سریال «دعوت نحس» شد

بازیگر «بانوی عمارت» سومین همکاری خود با علیرضا افخمی را پس از «تب سرد» و «گمگشته» تجربه می‌کند.

صالح میرزا آقایی بازیگر سریال «دعوت نحس» شد

صالح میرزا آقایی بازیگر سینما و تلویزیون، درباره فعالیت هنری اخیر خود گفت: این روزها در سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی حضور دارم و نقش یک انگلیسی تبار را بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: این سریال قصه تاریخی دارد و روایتگر دوران قبل از مشروطه است و زندگی چند خان ایل را که در شیراز زندگی می‌کنند را به تصویر می‌کشد.

بازیگر «گاندو» عنوان کرد: در این سریال هنرمندان بسیاری حضور دارند و آقای راعی به عنوان کارگردان با دکوپاژ‌های جذاب و درایت خوب کار را پیش می‌برند.

صالح میرزا آقایی بازیگر جدید سریال «دعوت نحس» /

بازیگر سریال «جشن سربرون» درباره قرارداد جدیدش گفت: به تازگی برای سریال «دعوت نحس» به کارگردانی علیرضا افخمی، تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید هم قرارداد بستم و یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کنم. البته این سومین همکاری من با آقای افخمی بعد از سریال «تب سرد» و «گمگشته» است.

وی افزود: عوامل فیلم «دعوت نحس» این روز‌ها در شمال کشور هستند و من بعد از بازگشت آنها به تهران به گروه اضافه می‌شوم.

بازیگر سریال «بانوی عمارت» درباره سریال روز‌های ابدی نیز گفت: در سریال «روز‌های ابدی» هم حضور دارم که قرار است به زودی از شبکه یک سیما پخش شود.

صالح میرزا آقایی بازیگر جدید سریال «دعوت نحس» /


میرزا آقایی اشاره‌ای هم به کار آفرینی اش کرد و گفت:کارگاهی برای تولید میز و مبل و... دارم و با توجه به شرایط موجود شرایط خیلی دشوار است. امیدوارم شرایط برای تولید و کار بهتر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها