دیلی‌بیست: ترامپ تنظیم سیاست‌ها در قبال ایران را به مشاورانش سپرده است

منابع مطلع به یک رسانه آمریکایی گفته‌اند دونالد ترامپ در هفته‌های باقی‌مانده در کاخ سفید تنظیم سیاست‌ها در قبال ایران را به مشاورانش سپرده است.

دیلی‌بیست: ترامپ تنظیم سیاست‌ها در قبال ایران را به مشاورانش سپرده است

یک رسانه آمریکایی گزارش داده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به مشاوران ارشدش مجوز داده از هر فرصتی برای زدن ضربه به ایران استفاده کنند، اما احتیاط کنند که این تقابل‌جویی به ایجاد جنگ تمام‌عیار منجر نشود.

روزنامه دیلی‌بیست نوشته احتمالاً تنها هفت هفته به حضور ترامپ در کاخ سفید مانده ولی او به مشاوران ارشدش چراغ سبز نشان داده به ایران ضربه بزنند، البته به این شرط که این ضربات به ایجاد جنگ‌تمام عیار قبل از برگزاری مراسم تحلیف «جو بایدن» منجر نشود.

چند مقام مطلع به این روزنامه گفته‌اند ترامپ در هفته‌های پایانی، از لحاظ نظارت بر سیاست‌ها در قبال ایران منفعلانه‌تر عمل کرده است. یک مقام کاخ سفید گفت که ترامپ خودش را تقریباً از این موضوع اصلی سیاست خارجی کنار نگاه داشته‌ و انرژی‌اش را صرف تلاش‌های حقوقی برای اثبات تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری کرده است.

به نوشته این روزنامه، دونالد ترامپ به برخی از مشاورانش، به خصوص «مایک پامپئو» مجوز داده در هفته‌های باقی‌مانده به هر طریقی که مایل است ایران را تحت فشار قرار داده و تنبیه کند.

دو مقام ارشد آمریکایی گفتند: «تنها خواسته ترامپ این است که این اقدامات خطر آغاز جنگ جهانی سوم را به دنبال نداشته باشند.»

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ح
    0

    مرگ بر ترامپ تروریست و سیاست های تروریستیش ک دنیارو ناامن کرد تو ک گفتی اگه بایدن رای بیاره ازامریکا تشریف میبری حتما این اظهاراتت هم مثل بقیه دروغ و گاف بوده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها