رقص هندی کادر درمان!


11 آذر 1399 - 17:07
5fc6473096c15_2020-12-01_17-07
چند وقتی بود از رقص کادر درمان خبری نبود که حالا با کم شدن آمار کرونایی‌ها با رقص هندی برگشتند.

چند وقتی بود از رقص کادر درمان خبری نبود که حالا با کم شدن آمار کرونایی‌ها با رقص هندی برگشتند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

11 آذر 1399 - 17:07

70

نظرات 21
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
احمد 0 0 پاسخ 1399/9/13 -00:17

باید اینطوری با کرونا مبارزه کرد نمی شود که همش زانوی غم بغل کردن کار پیش نمی رود مریض ها روحیه لازم دارند

ناشناس 0 1 پاسخ 1399/9/12 -23:29

سینه زنی و مداحی میگذاشتن بهتر نبود.شادی ما شده مداحی.رقص برامون عجیبه.

1399/9/20 -20:27

سلام برعکس عجیب اینه که توی ماشین آهنگ و موسیقی بیست و چهارساعته گوش بدیم، بعضی وقتها تو مهمانی ها بلند میشیم تکنونی به کمر می دید توی عروسی آهنگ و رقص ، لب ساحل مختلط برقصیم توی دانشگاه با دوستامون آهنگ گوش میدیم کمی تکون می خوریم تو ماهواره آهنگ و رقص آنچنانی ببینیم ،توی کنسرتا ،توی فضای مجازی بادیدن آهنگهای آنچنانی با میکس رقص دختران همراه با حال کردن با اندام بیرون ریخته اونا و...... همه اینا کمه که الان مشکلت با اون چندتا مداحی که فقط تو چند روز خاص پخش میشه. دوماً اگر قرار بگی شادی خوبه قرار نیست به یه موضوغ دیگه حمله کنی. هرچیزی سرجاش.

محمد رسول 8 1 پاسخ 1399/9/12 -13:41

متاسفانه روابط نسبنا ازادی بین کادر درمان در محیط کاروجود داره که منجر به اختلافات شدید خانوادگی وحتی طلاق بین این طبقه شده . وقتی سازمان اداری واستخدامی بخشنامه برای همه کارکنان در خصوص رعایت شیونات اسلامی و...صادر میکنه، وزارت بهداشت و درمان هم بایستی تمکین به اجرای کردن این بخشنامه ها بکنه .

فاضل 7 1 پاسخ 1399/9/12 -13:05

بابا اینا چقدر واردند اگه تو رشته خودشون هم اینقدر تخصص داشته باشن مرده رو بدی دستشون زندش میکنن

a 6 1 پاسخ 1399/9/12 -12:47

به نام خدا انشاالله کادر درمان همیشه شاد و سلامت باشند.

ایرانی 8 5 پاسخ 1399/9/12 -11:34

همینکه به قبح زدایی رقص میپردازن جای شکر و سپاس داره. ایشاله رقص به زندگی مردم برگرده.

ناشناس 1399/9/12 -14:20

ایشاله اشتباه بگو انشالله خیلی عامی هستی!!

احمدی 7 2 پاسخ 1399/9/12 -11:23

اللهی که درپناه الله باشین خداقوت کادردرمانی کل کشور ایران خدا اجرتان بده آمین یاالله

ناشناس 7 3 پاسخ 1399/9/12 -10:54

شادی حق شماست.سپاس

یاد بگیرین 4 3 پاسخ 1399/9/12 -08:53

از برخی که طبل جنگ و دشمن دشمن میگنن خیلی بهتر هستن

حسین 3 5 پاسخ 1399/9/12 -08:42

یعنی ممکنه کادر درمان دچار حمله مغزی کرونایی شده باشند؟

اسرا 14 1 پاسخ 1399/9/12 -00:30

دیگه هر کس تو زندگیش وظیفه ای داره اونا این شغل و انتخاب کردن واسه این روزا، دلشو داشتن قرار نیست هر روز یه فیلمی بازی کنن اونم به بهانه ی خستگی این روزا خیلیا خسته اند خسته تر از اونا، پدری که صبح میره غروب دست خالی برمیگرده، بچه هایی که یکسال گوشه ی خونه نشستن مثل زندانی ها بعضی ها تو خونه ی 40 متری همه بیان هر دقیقه بنالن ما خسته ایم داغون شدیم دو تا از خانواده ی من کادر درمانن ولی بخدا اینروزا سختر از شغل اینا هم هست

مهران 7 3 پاسخ 1399/9/12 -00:21

آفرین و شاد باشین مردای دهر خوشی حق شما و تمام مردم ایرانه به امید یک ایران قدرتمند و عاری از فقر و بدبختی که کودکان آن بدون هیچ گونه سختی و ناراحتی بزرگ و عزیز و توانا بشن و مردمش رها از هر گونه بیماری و کمبود و ناراحتی انشالله

ناشناس 11 3 پاسخ 1399/9/11 -21:57

مرسی از اینکه هستید خوشتون باشه انشاا... توی این مدت اینقدر اذیتتون کردیم که خدا می‌دونه و بس. حالا که شرایط بهتر شده استراحت و شادی کنید حقتونه نوش جونتون دخترا و پسرای درمان نازنین. ما مردم ایران بهتون بدهکاریم خوشگلای مردم ایران

بی نام 13 0 پاسخ 1399/9/11 -20:40

خدایا همه مریضا رو شفا بده

... 13 12 پاسخ 1399/9/11 -19:28

خدایا مامریضامون میدیم دست این دیوانه های رقاص،به بهانه خستگی میرقصندزنومردباهم،همینه که مریض عمودی میره افقی برمیگرده بجای رسیدگی میرقصن،

بدون نام 1399/9/11 -22:23

من خودم هم ازپرسنل درمان هستم.دربخش کووید۱۹ مشغول بکارم خیلی سخته واقعااین روزها بچها خیلی خیلی زحمت میکشند.خداوند بهشون اجر بده.واین رقص هم خیلی خوب بود چون روی روحیه پرسنل تاثیرداره وانرژی میبخشه. واقعا خسته نباشید.همکاران عزیزم.

داروغه 1399/9/11 -23:52

بنده راننده آمبولانس هستم والا اگر این کار هم نکن دق میکنند که

علی اسماعیلی 1399/9/12 -00:25

واقعا خدا توفیق بده به کادر درمان که جونشون رو گذاشتن کف دستشون و دارن در راه رضای خدا کار می کنن زبان برای تشکر شما الکنه خیر باید از خدا برسه براتون که میرسه

مرتضی 14 2 پاسخ 1399/9/11 -19:08

همیشه شاد باشن

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد