۳۵۰۰ خودروی متخلف در طرح محدودیت‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد جریمه شدند

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، از صدور جریمه برای بیش از سه هزار و ۵۰۰ خودروی متخلف در طرح محدودیت‌های کرونایی از ابتدای آذر تاکنون خبر داد.

۳۵۰۰ خودروی متخلف در طرح محدودیت‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد جریمه شدند

سردار کیقباد مصطفایی در حاشیه بازدید از چگونگی اجرای محدودیت‌های ترافیکی مقابله با کرونا،در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ابلاغ اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی از ابتدای آذر ماه سال جاری، نیروی انتظامی استان همگام با سایر دستگاه‌ها جهت حفظ سلامت مردم در عرصه خدمت‌رسانی حضور یافت.

وی افزود: مطابق با مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ورود خودروها با پلاک غیر بومی به مناطق وضعیت قرمز ممنوع است، و به جز خودروهایی عمومی و خودروهای حامل مایحتاج روزانه مردم هیچ خودرویی حق ورود به این مناطق را ندارد.

وی همچنین از مردم درخواست نمود تا به دستورالعمل‌های ابلاغی توجه کنند و از تردد بی‌مورد از ساعات 21 شب تا 4 صبح در سطح مناطق قرمز و نارنجی خودداری کنند.

سردار مصطفایی افزود: در طرح اجرای محدودیت‌های کرونایی ، برای بسیاری از راننده‌ها جریمه‌هایی از 200 هزار تومان تا یک میلیون تومان صادر شده است.

در طول مدت اجرای این طرح بالغ بر سه هزار و 500 فقره اعمال قانون و جریمه 200 هزار تومانی در داخل شهرهای استان به علت ترددهای غیرمجاز شبانه انجام شد.

سردار مصطفایی از ثبت 145 فقره جریمه یک میلیون تومانی و 192 فقره جریمه 500 هزار تومانی در مبادی ورودی و برون شهری استان طی این مدت برای رانندگان متخلف خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت بالغ 15 هزار و 300 تذکر لسانی را برای رانندگان متخلف در درون شهر به مبادی ورودی شهرها توسط پلیس انجام شد.

سردار مصطفایی افزود: خوشبختانه تعداد تردد‌های شبانه درهفته دوم اعمال محدودیت‌ها 40 درصد کمترشده است و این روندِ کاهشی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی از رانندگان برای دور زدن قانون و فرار از دوربین‌های پلیس، پلاک خودرو را مخدوش می کنند ادامه داد: در این رابطه چندین فرد متخلف دستگیر، خودروی آن‌ها توقیف و تحویل محاکم قضایی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: مخدوش کردن پلاک خودرو جرم است، و با مرتکبین برخورد قاطع و قانونی خواهد‌شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها