افزایش ۱۲ درصدی کشفیات موادمخدر در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از افزایش ۱۲ درصدی کشفیات موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: مبارزه با موادمخدر یکی از اولویت های مهم ناجا در جهت پاسخگویی به مطالبات شهروندان و ایجاد امنیت و آرامش است.

افزایش ۱۲ درصدی کشفیات موادمخدر در تویسرکان

سرهنگ محمد معصومی افزود: در همین راستا مأموران انتظامی شهرستان در حال مبارزه شبانه روزی با توزیع کنندگان و فروشندگان خُرد و ‌کلان موادمخدر هستند و با کار اطلاعاتی و رصد اخبار و ‌گزارشات واصله مردمی و اجرای طرح های مختلف، ضمن برخورد قانونی اجازه عرض اندام‌ به کسی در این زمینه را نداده و با هرگونه اقدام در این باره مبنی بر تهیه و ‌توزیع و حتی استعمال موادمخدر به شدت برخورد می کنند.

وی بیان کرد: نتیجه این تلاش ها و اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته حاکی از افزایش ۱۲ درصدی کشفیات انواع موادمخدر بوده که از شاخصه های مهم این موضوع برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر، دستگیری بیش از ۲۲۷ نفر فروشنده خرد و کلان و معتاد بوده که رضایتمندی شهروندان را در پی داشته و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت و هفت دستگاه خودروی متخلف نیز در همین راستا توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از طرح پیش بینی برنامه های پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: ایجاد گرایش به اعتیاد یکی از اهداف کینه توزانه استکبار در جهت نابودی نسل جوان است که گریبانگیر اکثر جوامع شده و اعتیاد به عنوان یک بیماری شیوع پیدا می کند و پلیس هم وظیفه دارد هر لحظه روند شیوع آن را تجزیه و تحلیل کند تا توان مقابله مؤثر با این مشکل اجتماعی را داشته باشد.

معصومی در ادامه گفت: پلیس باید در کنار مبارزه با عاملان توزیع موادمخدر به صورت هدفمند از ظرفیت های اجتماعی از جمله آموزش همگانی و جلب مشارکت های عمومی نیز در راستای مقابله با این پدیده بهره برداری کند.

وی در ادامه با تأکید بر ارتقای سطح امنیت اجتماعی در سطح شهرستان یادآور شد: محوریت این طرح پاکسازی تفرجگاه ها و نقاط آلوده و پارک های سطح شهر از معتادان متهاجر و خطرساز است و در همین راستا تاکنون ۲۱ معتاد را از نقاط مختلف شهر جمع آوری کرده و به مراکز بازپروری جهت درمان انتقال داده ایم.

فرمانده انتظامی تویسرکان از همه خانواده ها خواست که نسبت به کنترل فرزندان و تربیت و آگاهی آنان از خطرات و تهدیدات این مواد افیونی و شیطانی اقدام کرده و هرگونه اخبار و اطلاعات درباره تهیه و توزیع و فروش موادمخدر را با مرکز ۱۱۰ یا کلانتری و پاسگاه های محل زندگی خود اطلاع دهند.

وی در بخش دیگری از توقیف یه دستگاه پراید با جریمه ای به مبلغ ۱۲۱ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال توسط مأموران راهور این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران پلیس راهور تویسرکان هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه پراید ۱۳۲ سفید رنگ را به علت تخلف رانندگی متوقف کردند که در حین استعلام گرفتن از مرکز مشخص شد که این خودرو دارای جریمه پرداخت نشده بسیار زیادی است. اغلب تخلفات صورت گرفته توسط راننده این خودرو از تخلفات حادثه ساز بوده بنابراین خودروی این شخص توقیف و برای اعمال قانون به پارکینگ انتقال داده شد.

معصومی در پایان خاطرنشان کرد: ۳۵ عدد کارت سوخت دستگاه های مختلف سواری با تراکنش افزون بر ۵۰۰۰ لیتر بنزین در یکی از جایگاه های سوخت این شهرستان توقیف شد که پس از بررسی پرونده موضوع به مقامات قضایی شهرستان گزارش و پرونده همراه با کارت های سوخت به این مراجع تحویل داده شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها