توزیع روزانه بیش از 2 هزار ماسک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان رصد می‌شود

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: روزانه بیش از 2 هزار ماسک یک ‌بار مصرف بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع می شود.

توزیع روزانه بیش از 2 هزار ماسک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان رصد می‌شود

مهدی مژدهی فر با بیان اینکه ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و توزیع ماسک در میان رانندگان از زمان شیوع کرونا همچنان تداوم دارد، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی اتوبوس‌ها و تاکسی‌های ارومیه بصورت مستمر در ٣ نقطه از شهر یعنی در میدان ولایت فقیه، عطایی و پل زیرگذر مدرس بصورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین یک هزار و 350 کاور جدا کننده بین راننده و مسافر در ناوگان تاکسیرانی نصب شده است.

مژدهی فر با اشاره به توزیع ماسک در میان رانندگان، گفت: روزانه بیش از 2 هزار ماسک یک ‌بار مصرف بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع می شود.

وی اظهار کرد: تمامی رانندگان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا مانند زدن ماسک، سوار کردن ٢ نفر سرنشین در صندلی عقب تاکسی‌ها و همچنین رعایت فاصله گذاری در اتوبوس ها هستند و مسافران نیز باید به رعایت این فاصله ها توجه کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان عمووی به طور مستمر رصد می شود، افزود: بازرسان سازمان به روند رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی بصورت روزانه نظارت دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه مشکل در ناوگان حمل و نقل عمومی با سامانه 137 شهرداری و شماره تماس 32355595 در ارتباط باشند.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها