رئیس سازمان صنعت استان بوشهر:

قیمت مصوب ماسک در بوشهر ۱۳۰۰ تومان اعلام شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: قیمت مصوب هر عدد ماسک در این استان یکهزار و ۳۰۰ تومان است و با گران‌فروشان برخورد می‌شود.

قیمت مصوب ماسک در بوشهر ۱۳۰۰ تومان اعلام شد

سید حسین حسینی روز سه‌شنبه افزود: تولیدکنندگان استانی در صورت خرید با حجم بالا ماسک تولیدی را با قیمت پایین‎تر عرضه می‎کنند.

وی بیان کرد: در استان بوشهر اکنون چهار واحد تولید ماسک با ظرفیت اسمی سالانه ۵۹ میلیون و ۳۰۰ هزار عدد فعالیت دارند و در کنار این واحدها بخشی از تولید ماسک استان نیز در واحدهای صنفی کارگاهی تولید می‌شود.

حسینی ادامه داد: در زمان حاضر ظرفیت تولید واحدهای استان بوشهر مازاد بر نیاز این استان است و در این ارتباط با هدف حمایت از خط تولید آنها باید از واردات ماسک‏‌های خارجی جلوگیری شود.

وی یادآور شد: چند واحد تولید ماسک در استان بوشهر نیز بزودی پروانه بهره‏‎برداری دریافت می‌کنند که این مهم به افزایش ظرفیت صادرات ماسک استان بوشهر کمک می‎کند.

حسینی تاکید کرد: ماسک‏‌های تولیدی واحدهای صنعتی استان بوشهر از استاندارد لازم برخوردار هستند و تامین آنها از فروشگاه‌‏های منتخب و داروخانه‎ها انجام می‎شود.

وی اگفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر مراکز عرضه نظارت دارند و درصورت مشاهده هر گونه بی‌قانونی با متخلفان به طور جد برخورد می‎شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها