عضو شورای شهر تهران:

بلیت مترو باید به تدریج گران شود

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: اخذ هزینه ۵ هزار تومانی بلیت مترو باید به تدریج انجام شود تا به مردم فشار نیاید.

بلیت مترو باید به تدریج گران شود

زهرا صدراعظم نوری با بیان اینکه هزینه واقعی استفاده از بلیت مترو ۱۵ هزار تومان تمام می‌شود، گفت: طبق قانون یک سوم هزینه بلیت مترو بر عهده دولت، یک سوم بر عهده شهرداری و یک سوم دیگر بر عهده مسافر است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر دولت سهم خود را نمی‌دهد، مسافر هم تنها بخشی از آن را می‌دهد و شهرداری علاوه بر سهم خود، سهم مابقی را هم می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه برای توسعه مترو باید هزینه‌های آن تأمین شود، تصریح کرد: اگر در شرایطی هستیم که مسافر نمی‌تواند سهم خود را به صورت کامل بدهد، دولت و شهرداری باید عهده دار آن شوند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه اخذ هزینه ۵ هزار تومانی بلیت مترو باید به تدریج انجام شود تا به مردم فشار نیاید، گفت: وقتی پرداخت چنین هزینه‌ای برای مردم مقدور نیست، مجلس باید مصوب کند که هزینه آن را دولت پرداخت کند، زیرا در غیر این صورت توسعه و تجهیز مترو امکان پذیر نخواهد بود.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    تنها چیزی در کشور بخوبی اجرا میشود گران کردن است چون هنری بیشتر ندارید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خدا لعنت کنه گرانفروشو

  • کاربر ناشناس
    0

    احتمالا کارامریکاست،متروگران میشود

  • فيروزه
    0

    خجالت ميدونيد چيه! نمي دونيد! در مملكت هزار دستان كه پست و ثروت و قدرت بين يك عده ي خاص مي چرخه، هستند مردم نازنيني كه پول ماسك ندارند و عزت نفسشون جلوي گيت مترو به فنا ميره و اجازه ورود بهشون نميدن. ديديد آدمهاي نازنيني كه پول سوار شدن به مترو رو ندارند؟ من ديدم فكر كرديد بخش خصوصي داره ماهي 2ميليون حقوق ميده؟! نميده. نداره كه بده. داشته باشه هم مملكت براي "پدر دارا" قانون نداره و كارفرما مجبور به پرداخت نيست. يك كارگر چقدر حقوق ميگيره كه پول اياب و ذهاب و كرايه خونه و نون خشك يك خانواده چهار نفري تامين بشه. خجالت بكشيد. خيلي خجالت بكشيد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها